• Milleman

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Kawinna skrev 2014-07-02 22:47:58 följande:

Låter inge kul att ha så ont! En fråga bara, var sitter dom här fogarna? känner mig lite dum men vet faktiskt inte. ..
    Man har två fogar bak och en fram i bäckenet. Dessa delar på sig för att förenkla förlossning. Vissa märker det inte, de flesta känner av det från v 30 typ men så finns extremfallen (tyvärr ingår jag där) som får jätteont.

Nu på semestern har vi med både mitt fogbälte (som fick användas idag) och mina kryckor för omjag blir gravid lär jag få problem direkt. Blir tydligen värre och kommer ofta tidigare med andra barnet och jag hade grymma besvär redan i v 8 med sonen så...
  • Milleman
    Kawinna skrev 2014-07-03 08:02:56 följande:
    Okej, tack :)
    Men fy låter verkligen jättejobbigt! Men förhoppningsvis är det ju en graviditet nu iaf :)
    Jag vill vill ju det men vågar inte hoppas för mycket. Vill ha mer säkra tecken. Så svårt med oregelbunden mens för jag vet ju inte när jag passerat bim då.
  • Milleman
    Kawinna skrev 2014-07-03 13:12:14 följande:
    Hur längesen var det du hade mens nu då? :)
    30/5 var första dagen på min förra. Hade äl 21/6 konstaterat med test och symptom :)
  • Milleman
    corran skrev 2014-07-03 14:41:52 följande:

Äl + 11, negativt test.. Känns kört denna månad också :( blir så jävla ledsen..

Och jag fick lite rosa på pappret :(

Än är inte chansen över för någon av oss men man blir så ledsen när man inte tror att det tagit sig :(
  • Milleman

Äh nu vart det kört här. Blir bara så less. Varför all denna foglossningsonda och så :S

Minst tre veckor till nästa ägglossning. Ville så gärna detta just nu.

• Milleman
    corran skrev 2014-07-03 19:32:46 följande:
    Blöder du mycket nu? :/ för tidi
    Ser bara ett avbrutet svar från dig.
  • Milleman
    corran skrev 2014-07-03 20:03:09 följande:
    De där "för tidi" skulle inte vara med.

Undrade om du börjat blöda mycket eftersom du skrev att det vart kört?
    Nä men det beter sig precis som vid mens.

Men jag brukar inte ha ömma bröst vid mens vad jag minns. Fogarna kan kännas innan men inte främre fogen. Och jag har haft molande i ljumsken sen många dagar tillbaka.

Aja det är inte kört. Men jag har tappat hoppet. Det är nästan hela semestern nu till nästa ägglossning.
  • Milleman
    Kawinna skrev 2014-07-03 21:59:55 följande:

corran skrev 2014-07-03 20:04:56 följande:Fick lite blod på pappret nu..äl +11, 99 % är det mensen som kommer krypandes..

Tråkigt för er båda... hoppas verkligen att det inte är mensblödningar utan "graviditetsblödningar"! <3

Plussade lite svagt på eftermiddagen, så jag är inte helt övertygad än men får bli nytt test imorgon bitti smile1.gif
    Men wow! Även svagt plus kan ju vara nått :D
  • Milleman
    Kawinna skrev 2014-07-03 21:59:55 följande:

corran skrev 2014-07-03 20:04:56 följande:Fick lite blod på pappret nu..äl +11, 99 % är det mensen som kommer krypandes..

Tråkigt för er båda... hoppas verkligen att det inte är mensblödningar utan "graviditetsblödningar"! <3

Plussade lite svagt på eftermiddagen, så jag är inte helt övertygad än men får bli nytt test imorgon bitti smile1.gif
    Men wow! Även svagt plus kan ju vara nått :D
  • Milleman
    Kawinna skrev 2014-07-04 07:56:09 följande:
    Blev gravid 1-2 på CB digitalt imorse :D så lycklig! Hoppas bara det stannar denna gång, men det känns helt annorlunda så det är positivt :)
    Grattis grattis grattis! Håller tummarna!
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)