Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
jag är i v.11+6 idag. mår illa ibland ( ändå inte så ofta tack o lov) och ömma bröst.. men annars ingenting..
känner mig visserligen väldigt trött med..
har ni börjat handla något till era bebisar?
Ni gravida..har ni mycket mensvärk (växtvärk)? Har så sjukt ont ibland alltså, tror och hoppas att det är normalt iaf!
Min mage har svällt upp så sjukt mycket, ser redan ut som att jag är halvvägs in i graviditeten ;) Hoppas det lägger sig lite snart annars lär folk börja fråga snart..
Upptäckte rosa på pappret nyss när jag va på toa...så jävla ledsen. Jag vet att det inte behöver betyda mf men just nu känns allt bara åt helvette. Som att man aldrig tillåts vara glad, alltid något som ska få en ner på botten..
har inte varit så aktiv här nu.. beror på att jag ligger sjuk o sambon har vart sjuk i 3 veckor så har vart lite annat fokus.
i tisdags va vi på ultraljud och jag blev tillbakaflyttad ( eller säger man framflyttad?) enligt sista mens så skulle jag vara i 13+1 idag men enligt mätningen på bebisen så e jag i 11+5 så mitt nya datum tills vidare är 27 Mars istället för 18 Mars..
Men det viktiga e att allt såg bra ut.. och att det bara e 1 bebis :P
ni gravida: hur mycket har ni handlat till bebisen?
Jag hade rätt! Det är en helt perfekt liten pojke som bor i magen :D känner mig som världens lyckligaste!! Vår lilla Lukas ska få en lillebror <3