Inlägg från: lilljohansson |Visa alla inlägg
  • lilljohansson

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

lilljohansson skrev 2014-08-26 18:58:15 följande:
    usch det låter ju inget vidare.. men som sagt det kan alltid (nästan) vara värre..
    jag är i v.11+6 idag. mår illa ibland ( ändå inte så ofta tack o lov) och ömma bröst.. men annars ingenting.. 
    lilljohansson skrev 2014-08-26 19:04:35 följande:
    menade såklart 10+6 :P

känner mig visserligen väldigt trött med..
  • lilljohansson
    corran skrev 2014-08-29 20:56:41 följande:

Ni gravida..har ni mycket mensvärk (växtvärk)? Har så sjukt ont ibland alltså, tror och hoppas att det är normalt iaf!

Min mage har svällt upp så sjukt mycket, ser redan ut som att jag är halvvägs in i graviditeten ;) Hoppas det lägger sig lite snart annars lär folk börja fråga snart.. 

Jag hade det i början.. Gick över för typ 2 veckor sen.. I v.10 alltså..
  • lilljohansson
    corran skrev 2014-08-30 16:22:42 följande:

Upptäckte rosa på pappret nyss när jag va på toa...så jävla ledsen. Jag vet att det inte behöver betyda mf men just nu känns allt bara åt helvette. Som att man aldrig tillåts vara glad, alltid något som  ska få en ner på botten..

håller tummarna för att allt är okej!
  • lilljohansson

har inte varit så aktiv här nu.. beror på att jag ligger sjuk o sambon har vart sjuk i 3 veckor så har vart lite annat fokus.
    i tisdags va vi på ultraljud och jag blev tillbakaflyttad ( eller säger man framflyttad?) enligt sista mens så skulle jag vara i 13+1 idag men enligt mätningen på bebisen så e jag i 11+5 så mitt nya datum tills vidare är 27 Mars istället för 18 Mars.. 
    Men det viktiga e att allt såg bra ut.. och att det bara e 1 bebis :P

• lilljohansson
    Kawinna skrev 2014-09-17 07:38:47 följande:
    Vi har handlat lite kläder och spjälsäng :) Blir nog mer shopping när vi är i USA och sen när vi kommer hem därifrån. Vagn och sådant blir nog lite senare men vi har börjat titta :)
    Nu när vi har sett att allt är bra med bebben så känns det säkrare att handla saker också :)
    vilken vecka e du i? 
    min sambo vill inte att vi ska börja handla förrän efter RUL i slutet på oktober =( han är rädd att något fortfarande ska hända
  • lilljohansson
    corran skrev 2014-09-17 08:50:59 följande:
    Inget än men kommer göra det inom kort, typ nästa gång jag är i stan kommer det nog följa med nåt sött litet plagg hem. Kan inte motstå sånt :P
    Vad gäller andra saker som vagn säng m,m så har vi redan allt sånt sen sonen :)
    jo det e det jag känner att jag skulle vilja köpa lite söta kläder =)
  • lilljohansson
    corran skrev 2014-09-17 19:43:37 följande:
    sitter och kolla babykläder nästan varje kväll. Är så sugen på att dra iväg en storbeställning men hejdar mig i sista stund :P 
    haha lite så som jag e =)
  • lilljohansson
    Erli skrev 2014-09-17 22:41:17 följande:

Jag hade rätt! Det är en helt perfekt liten pojke som bor i magen :D känner mig som världens lyckligaste!! Vår lilla Lukas ska få en lillebror <3

åhh vad roligt =) Grattis!!
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)