• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Jag har precis mensat klart, hoppas påskhelgen går fort! Äl nästa torsdag, börjar med äl test på måndag. Ska bli spännande att se om äl är samma dag som i förra cykeln :) är den det så ska jag inte köpa fler äl tester, då vet jag ju att kroppen är i balans så att säga :)

• corran

Ja men precis :) hoppas på att det imte vlir någon nästa gång bara ;)

• corran
    Sofie92 skrev 2014-04-16 21:25:58 följande:
    Det gick jättebra med huset, vi vann ? så i morgon ska vi skriva kontrakt ?

Så roligt! :) vill också ha hus
  • corran
    sjl89 skrev 2014-04-17 16:16:15 följande:
    Testade imorse va bara ett streck, är dunder förkyld kanske därför den är sen :) Meeen varför kan den inte bara komma när den ska så man kan fokusera på nästa äl då vi vill bli gravida :@

Fåe hoppas den kommer snart! finns ju inget som är så tråkigt som att bara vänta.. Jobbigt med förkylningen, krya på dig :)
  • corran

Vad ska ni göra i påsk? :) vi åker till svärisarna imorgon, 3h i bil med hund, 8 månaders och en massa packning. Hoppas hoppas lillskruttem sover större delen av resan.

• corran
    sjl89 skrev 2014-04-17 21:27:38 följande:
    Jag jobbar sen ska vi hem till min mamma på lördag och fira med släkten sen mer jobb :p Aa det är så trist, alltid vart som en klocka och sen strular den förra månaden och den här. Tröttsamt :p

Förstr att du blir less :( Hur va den förra månaden?
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-18 08:43:50 följande:
    Hoppas det går bra här blir det skidåkning och jobb som gäller. Testade neg imorse, men är ju på bim -5. Fast har ju inga symtom så har inte så mkt hopp

Det fick bra på resan hit, nu sk jag passa på att vila i helgen när svärmor kan va med sonen mycket ;) Ja bim-5 då har du fortfaramde goda chamser att få ett plus :) men din mena var väl int regelbunde heller?
  • corran
    sjl89 skrev 2014-04-20 17:19:14 följande:
    Har haft 28 dagar jämt, förra månaden kom den på Dag 40, blödde som in i bomben, låg däckad i sängen en hel dag och hade sååå ont. Nu är jag på Dag 33, har jätteont i brösten. Måste va sportbh dygnet runt så jag hoppas verkligen mensen är på g!

Tycker du ska ta ett nytt test för säkerhetsskull, har du så ont i brösten så är det ju misstänkt! Brukar du ha så ont i brösten?
  • corran
    sjl89 skrev 2014-04-20 21:55:38 följande:
    Ne det brukar jag inte ha men förra månaden hade jag det också några dagar tror jag. Jo kanske ska göra det men jag TROR verkligen inte jag är gravid. Hur går det för dig? När är nästa äl :D

Lika bra att testa igen för att vara säker! Man vet aldrig vad kroppen håller på med iblamf :O Beräknad äl nu på torsdag, hoppas på positovt äl test imorgom :)
  • corran
    Sofie92 skrev 2014-04-21 21:14:56 följande:
    Verkar som att mensen är på g snart. Jag har haft många symtom men gjorde ett test igår som var neg. Fick även en konstig blödning/flytning igår. Så det är väl bara att vänta in mensen.

Vart i cykelm är du? Nidblödning?
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)