Inlägg från: lilljohansson |Visa alla inlägg
  • lilljohansson

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

längtar efter att få börja handla allt =) men vågar inte handla nåt förrän efter första ultraljudet..

• lilljohansson
    corran skrev 2014-08-17 20:18:26 följande:

Fina saker! :) Så roligt att planera! :D

Tack! Ja det e verkligen kul.. men e rädd att man planerar massa o så blir det inget till slut ändå :S
  • lilljohansson
    corran skrev 2014-08-17 20:26:41 följande:
    Den oron känner nog de allra flesta, men man får försöka hålla humöret uppe och tro på det bästa! :)
    ja det e väl så =) ska göra ett första ultraljud när jag e i vecka 13 sen efter det tänker vi berätta för folk =)
  • lilljohansson
    Milleman skrev 2014-08-17 21:04:10 följande:
    Jag köpte första bebiskläderna när jag var i v 6 haha ;)
    haha =) men jag vågar inte handla även om jag verkligen skulle vilja =)
  • lilljohansson
    Milleman skrev 2014-08-17 21:06:51 följande:

Åh, detta har ju inget med bebisverkstad att göra men jag blev så ledsen inombords nyss när jag såg att min man jobbar 4 julaftnar framåt. Sonen är 3 nu och det blir alla hans mest spännande och mystiska julaftnar. Hatar att hans jobb inte tar hänsyn till speciella dagar. Samtidigt som jag älskar att sonen bara går 15-20 h/vecka på förskolan trots att vi jobbar 100 och 75%. Kluvet.

Men julen som är så speciell... 18 fredagar innan julafton nu! ;)

Nej vad tråkigt =(
  • lilljohansson
    Milleman skrev 2014-08-17 21:06:51 följande:

Åh, detta har ju inget med bebisverkstad att göra men jag blev så ledsen inombords nyss när jag såg att min man jobbar 4 julaftnar framåt. Sonen är 3 nu och det blir alla hans mest spännande och mystiska julaftnar. Hatar att hans jobb inte tar hänsyn till speciella dagar. Samtidigt som jag älskar att sonen bara går 15-20 h/vecka på förskolan trots att vi jobbar 100 och 75%. Kluvet.

Men julen som är så speciell... 18 fredagar innan julafton nu! ;)

Nej vad tråkigt =(
  • lilljohansson
    corran skrev 2014-08-26 14:46:09 följande:
    Kunde inte ha gått bättre Hjärta Hela jag skakar fortfarande! Som jag väntat på det här! Äntligen! Hoppas allt går bra nu!
    åhh vad kul!! Grattis!! Hoppas verkligen att allt går bra!!
  • lilljohansson
    Erli skrev 2014-08-26 16:04:47 följande:
    15+2 är jag, bf på alla hjärtans dag! Kasst blodtryck = yrsel och svimmningskänsla hela tiden. Foglossning redan och går hos sjukgymnast. Men det kunde varit värre så jag njuter ändå så gott jag kan :)
    usch det låter ju inget vidare.. men som sagt det kan alltid (nästan) vara värre..
    jag är i v.11+6 idag. mår illa ibland ( ändå inte så ofta tack o lov) och ömma bröst.. men annars ingenting.. 
  • lilljohansson
    lilljohansson skrev 2014-08-26 18:58:15 följande:
    usch det låter ju inget vidare.. men som sagt det kan alltid (nästan) vara värre..
    jag är i v.11+6 idag. mår illa ibland ( ändå inte så ofta tack o lov) och ömma bröst.. men annars ingenting.. 
    menade såklart 10+6 :P
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)