• Mariiiah

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Sofie92 skrev 2014-06-03 09:08:00 följande:
    Och nu kom mensen Rynkar på näsan BIM+10. 
    Känns som det kommer dröja länge innan jag kommer plussa Rynkar på näsan Jag som ville ha tätt mellan barnen.

Grattis till alla er som plussat Glad 
    Trist... Rynkar på näsan Vet hur det känns, som om det aldrig ska gå och sååå länge till nästa försök.. Tagit många försök tidigare? Hur gammal är första barnet/en?
  • Mariiiah

Jag är gravid! :D Första försöket och vi skulle ju egentligen inte ens försöka förrän nästa gång ;)

• Mariiiah
    Josephine88 skrev 2014-06-09 21:04:05 följande:
    Åh jag fick nästan för mig att jag var gravid idag.. Jag som varit så inställd på att det inte blir något på detta försök fick upp hoppet för en stund.... :/ Väldigt tidigt under förra graviditeten började jag få ont och samla vätska i fötterna. Jag brukar annars alltid stå upp på kontoret men fick tidigt börja sitta istället. Idag började det göra så ont i fötterna och de svällde upp rejält med märkbart vätska i dem.. Men så kom jag på att det ju säkert bara är att jag samlar vätska inför mensen som är beräknad om 4-5 dagar. Inte för att jag nånsin gjort det innan men mycket kan ju ändras med kroppen, har man ju lärt sig så här dags... 

Jag är förresten josephine88 med ny användare ;)
    Bf februari 2015
  • Mariiiah
    Kawinna skrev 2014-06-14 17:43:12 följande:
    Härligt, stort grattis! hur långt gången är du?

Tack, är i ungefär 4+0 :) Bf 13 februari :)
  • Mariiiah

För info körde jag ÄL tester, fick utslag den 29 meddelade detta till mannen så att han kunde se till att INTE bli sugen då vi inte skulle köra förrän nästa cykel. Natten till den 30e fick vi till det iallafall (man vill väl ha det man inte får antar jag Haha). Den 30e kände jag för första gången av ÄL rejält. Och ja två veckor senare kom plusset ;)

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)