• Saris09

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Hoppar in jag med :) är 23 och har precis börjat jobba på första beben ;) Har BIM nu på tis så är sååååå otålig.

• Saris09

Jag är just nu sjuksköterskestuderande och planerar att ta lite studieuppehåll för en liten bebe :) BIM idag och än så länge inget, men haft mensvärk halva dagen, så den dyker nog upp i morgon :/

• Saris09

Är nervös nu, jobbigt att hoppas såååå mycket men känner att jag får ge det en dag till och om den inte kommer så testar jag på torsdag :)

• Saris09
    corran skrev 2014-03-18 20:36:45 följande:
    Ja det förstår jag! Man vill ju såå gärna att det ska vara något :) Är det första försöket? :)

Japp, så vet att chansen att det blir något på första försöket inte är jättestor men men håller tummarna :)
  • Saris09

Är själv inne på BIM +2, neg gravtest idag :/ Jobbigt att inte veta och nu när jag gått över så börjar man ju hoppas, jobbigt om det inte är något :( Inga känningar till mens längre iaf :/ denna väntan gör en galen :(

• Saris09

Och så kom mensen, jaja nu behöver jag inte undra, men men får se om vi kör nästa månad eller om vi hoppar den, inget emot decemberbarn men 27 känns lite taskigt :)

• Saris09
    Jessbox skrev 2014-03-20 10:23:20 följande:
    Så tråkigt :( har räknat lite & tar de sig för oss blir de runt den 3 december, nästan en födelsedagspresent till mig :)

Fyller du i december? Hur tycker du att det är? Har bara hört negativa saker från andra decemberbarn som jag känner :/ är själv ett janniaribarn och har tyck att det varit bra.

Vill ha barn så snart som möjligt och vet att det kan ta ett tag innan det går.., får fundera några dagar :)
  • Saris09

Åh hoppas att du får ett plus :D Bor i Dalsland där jag är uppvuxen. Alla känner alla så vi har valt att inte berätta för någon att vi försöker. Behöver ingen ytligare press :)

• Saris09

Funderade också ang barn i December bf 27/12 isf. Men vill inte vänta. skulle själv varit född 28/12 men fyller 9/1 hoppas jag kunna gå över årsskiftet  :) 

• Saris09

Och på 3:e försöker kom + :D Är såååå lycklig men kan inte riktigt förstå att jag faktiskt är gravid :s

• Saris09

Tack :D nu är det bara att hoppas att allt ska gå bra :) känns väldigt långt till 20/1 :/

• Saris09
    Madelen b skrev 2014-05-16 22:48:06 följande:
    Hoppar gärna in här. Bim 8/6 och är vårt andra barn. Ni som är aktiva här använder ni ÄL test? Har dem hjälpt? Detta blir vårt första försök!

Vi hade inte ÄL test, vi tyckte att det kunde öka stressen. Hade istället sex var 2-3 dag :) men hade det tagit mer än 6 försök hade jag nog köpt ändå ;)
  • Saris09
    corran skrev 2014-05-30 21:30:11 följande:
    BIM-lista 21/5 Milleman, 26 år, 1:a försöket, 2:a barnet 24-25/5 Sofie92, 22år, 3:e försöket 2:a barnet 25/5 jemi01, 1:a försöket, 2:a barnet 28/5 Utbrytarkonst, 21 år, 1:a försöket, 2:a barnet ??/6 Maalon, 22år, 1:a försöket, 1:a barnet 6/6(?) kawinna, 22 år, 3:e försöket, 1:a barnet 6/6 corran, 20 år, 3:e försöket, 2:a barnet 6/6 Josephine88, 26 år, 1 försöket, 2:a barnet 6/6 Gullerumpan, 23 år, 2a barnet 8/6 lindgrenmaria91, 22 år, 1:a försöket, 2:a barnet 8/6 Madelen b, 28 år, 1:a försöket, 2:a barnet 8/6 lilljohansson, 26 år, 2:a försöket, 1:a barnet Gravida - BF -lista 13/1 Älskarlivetkärlek, 23 år 7/1 Snoddasen 20/1 Saris09 23 år

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)