Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Hoppar in jag med :) är 23 och har precis börjat jobba på första beben ;) Har BIM nu på tis så är sååååå otålig.
Hoppar in jag med :) är 23 och har precis börjat jobba på första beben ;) Har BIM nu på tis så är sååååå otålig.
Jag är just nu sjuksköterskestuderande och planerar att ta lite studieuppehåll för en liten bebe :) BIM idag och än så länge inget, men haft mensvärk halva dagen, så den dyker nog upp i morgon :/
Är nervös nu, jobbigt att hoppas såååå mycket men känner att jag får ge det en dag till och om den inte kommer så testar jag på torsdag :)
Är själv inne på BIM +2, neg gravtest idag :/ Jobbigt att inte veta och nu när jag gått över så börjar man ju hoppas, jobbigt om det inte är något :( Inga känningar till mens längre iaf :/ denna väntan gör en galen :(
Och så kom mensen, jaja nu behöver jag inte undra, men men får se om vi kör nästa månad eller om vi hoppar den, inget emot decemberbarn men 27 känns lite taskigt :)
Åh hoppas att du får ett plus :D Bor i Dalsland där jag är uppvuxen. Alla känner alla så vi har valt att inte berätta för någon att vi försöker. Behöver ingen ytligare press :)
Håller tummarna för er :)
Funderade också ang barn i December bf 27/12 isf. Men vill inte vänta. skulle själv varit född 28/12 men fyller 9/1 hoppas jag kunna gå över årsskiftet :)
Och på 3:e försöker kom + :D Är såååå lycklig men kan inte riktigt förstå att jag faktiskt är gravid :s
Tack :D nu är det bara att hoppas att allt ska gå bra :) känns väldigt långt till 20/1 :/