• jemi01

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Jag har inga symtom vad jag vet vid ägglossning men ska försöka känna efter lite extra nästa gång...
    Jag tror att gränsen för decemberbebis eller januaribebis är nu i dagarna,iaf för beräknad bf. Kan det stämma? Sen vet man ju aldrig om man går över tiden eller föder innan bf.

• jemi01

Vilka minnen man får när jag läser om era förlossningar. Det var en så häftig upplevelse och jag längtar till nästa gång. Min dotter fick de också rusa iväg med då hon hade navelsträngen tre varv runt halsen och hade svalt massa fostervatten så hon kunde inte andas. Det var lite jobbigt men jag var faktiskt inte det minsta orolig. Hon vägde 2900g på bf+1.

• jemi01

Kawinna, vet du när du hade ÄL? När testade du? Kanske aka prova ett test igen? Jobbigt med oregelbunden mens. Min var 6 dagar sen denna månaden så nu vet jagimte alls hur jag ska räkna på nästa månad.

• jemi01

Jag köpte också folsyratabletter idag som jag ska börja ta. Nu är mensen äntligen över och dax att börja försöka baka bebis!!

• jemi01

Hejhej, går och inväntar ÄL som kan vara om några dagar eller en dryg vecka, har ingen aning då mensen var sen sist. Men, gissar att jag har bim runt den 25/5. Första försöker med andra barnet.

• jemi01

Långt kvar tills jag har bim men blir lite pirrig och löjligt glad ibland bara av tanken på att vi nu börjar bebisverksta igen.
    Kommer nu ihåg ett symtom jag fick tidigt under graviditeten som tyvärr har hållt sig kvar.(dock blivit bättre) Jag blir åksjuk jättelätt. Kan i princip inte ta upp mobilen på bussen eller när jag åker bil utan attbörja må illa.

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)