• Anonym (arg)

Min sambo tycker att kårv och stuvade makaroner passar i alla lägen

Min sambo tycker att kårv och stuvade makaroner passar i alla lägen.
    Det tycker däremot inte jag!
    Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Min sambo tycker att kårv och stuvade makaroner passar i alla lägen
  • Anonym (arg)

Idag kom min sambo hem med en mat låda med kasler och ris
    Det blev lite variation äntligen.

• Anonym (Mrs. Lovett)

Döda honom och gör kårv av liket.

• UniqueSnowflake
    Fia Maria skrev 2014-03-14 21:42:48 följande:
    Det heter inte bajkon, det heter bejkon!
    Trodde det hette ba-soooon. Hehe, eller inte. Flört
  • Anonym (Kårvåmakaroner)

Korv och stuvade makaroner kan vara himmelskt gott om man är riktigt hungrig, men det passar förstås inte i alla lägen. Du får väl säga till sambon på skarpen att du bestämmer vilken mat som lagas en tid framöver.

• Aniiee
    Anonym (Kårvåmakaroner) skrev 2023-06-12 22:40:17 följande:

Korv och stuvade makaroner kan vara himmelskt gott om man är riktigt hungrig, men det passar förstås inte i alla lägen. Du får väl säga till sambon på skarpen att du bestämmer vilken mat som lagas en tid framöver.

Förhoppningsvis löst på något sätt efter 9 år. 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Fontana

Jag har faktiskt saknat de där fåniga trådarna om kårv och makroner. Det fanns ju flera liknande trådar en gång i tiden.

• Anonym (Gg)

Underbar stavning. Kårv. Ser sjukt gott ut. Kårv med mos. Wienerkårv. Falukårv. 

• Anonym (Kårvåmakaroner)
    Fontana skrev 2023-06-13 12:10:40 följande:

Jag har faktiskt saknat de där fåniga trådarna om kårv och makroner. Det fanns ju flera liknande trådar en gång i tiden.

Jag fiskade upp den eftersom det behövdes lite humor mitt i allt tjafs om män vs kvinnor, som börjar bli oerhört tröttsamt.

• Anonym (Gott)
    Anonym (arg) skrev 2014-03-14 14:41:28 följande:
    Min sambo tycker att kårv och stuvade makaroner passar i alla lägen

Min sambo tycker att kårv och stuvade makaroner passar i alla lägen.
    Det tycker däremot inte jag!
    Vad ska jag göra?

Jättegott det, växte upp med det. Du kan väl äta något annat som du tycker om?
Svar på tråden Min sambo tycker att kårv och stuvade makaroner passar i alla lägen