• bitterbleka

Äggdonator till er tjänst

Hej!

Jag har donerat ägg och tyckte att det var en fantastisk upplevelse på alla sätt, och vill gärna göra det igen så snart som möjligt. Men, det vore roligt att få följa processen från "den andra sidan", dvs från ett mottagarpars perspektiv, och jag skulle därför gärna vilja få kontakt med ett korsdonatorpar som är villiga att låta mig följa dem på lagom distans (jag tänker mig mest mail-kontakt med lite om hur det går, hur det känns, hur det är med eventuella barn som blir till etc).

Jag finns i Göteborg och Stockholm, men kan tänka mig att donera i Malmö också (eftersom de har en mer rimlig ersättningsnivå där (å andra sidan har de väl inte heller någon brist på donatorer :)).

Hör av er om det kan vara något!

• Svar på tråden Äggdonator till er tjänst
  • Zinfandel

Jag blir rörd varje gång jag läser om en som du, tack för att du finns och tänker på alla oss andra

• blomman02

Tack för att ni som donerar ägg finns, även om ni skulle behöva vara väldigt många fler så är vi som kämpar såå tacksamma!

• Hepe

Hej Bitterbleka! Kan du tänka dig donera till Uppsala också när du ändå är i Stockholm? Vi ställer gärna upp på att följas, inte minst för barnets skulle då jag tycker det är viktigt att det får veta att det finns en annan bio-mamma där ute någonstans, precis som vid adoption där det också finns en biomamma, fast oftast i ett annat land.
    Länk till Reproduktionscentrum där:
    www.akademiska.se/sv/Verksamheter/Reproduktionscentrum/

Svar på tråden Äggdonator till er tjänst