• Bisquit

Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014

Ja när blir nästa gång?

Hade verkligen sett fram emot det här

• Bisquit

Jag kan när som egentligen. Dottern går ju fortfarande på dagis, utom fredagar. Men en ledig dag lite då och då skadar ju knappast någon.

• Bisquit

Åh äntligen! Jag har försökt skriva i flera dagar men har bara fått felmeddelande. Hade gärna velat följa med!

Planerat in några fler dejter?

• Bisquit

För mig är det ok, hat nog aldrig varit där, men det kan väl inte vara så svårt att hitta?

Fy va varmt det är , någon som tar med sig en pool?

Vilken tid och var det i morgon?

Jag tar med mig min treåring och bebisen.

• Bisquit

Fast allvarligt. Det ska bli 28 grader varmt i morgon.Är det en sån bra idé med lekplats?

Kan vi ta det på onsdag istället? Då ska det "bara" vara 23...

Och det är ju skuggtempratur.

Vi var ock badade idag och är helt färdiga efter värmen och då hade vi ändå tillgång till avsvalkning.

• Bisquit

Jag tycker tyvärr att det är för varmt. Äldsta dottern är jättedålig på att dricka (precis som sin mamma) så hon klagade på illamående hela kvällen igår.

Men jag vill väldigt gärna träffas!

• Bisquit

Ja men precis. Det behövs ju inte så många för att vakta bebisarna, bara någon som säger till om någon vaknar eller är missnöjd.

Jag ska leta reda på en lekplats i morgon. Äntligen alla Det här äckelvarma vädret lugna ner sig lite

Någon som kan eller har ni fått värmeslag vid det här laget?

• Bisquit

Ok. Vart ligger den? Är inte så hemma i Vallentuna. Hittar till centrum och stationen typ.

• Bisquit

Har en champagne ( beige) färgad subaru forester. Samma färg på Emmaljunga barnvagnen, med inslag av grågrönt.

• Bisquit

Jag är framme nu tror jag. Ligger mitt i ett bostadsområde. Står i skuggan under ett träd.

Svar på tråden Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014