• anette85

Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014

Hur vill du göra netta79an? Min 3 åring är jätte peppad för att åka till lekparken och träffa nya kompisar så vi åker gärna. Vi åker dit och hoppas att du kommer. :)

• anette85

Vi åket dit nu och utforskar lite så kan vi åka igen i eftermiddag om du inte kommer nu. :)

• anette85

Kanske fel park? Sökte på vallentuna hemsida och hittade en som jag tror jag är i. Ligger typ i korsningen med svampskogsvägen. Är det fel?

• anette85

Det blev lite knasigt men förhoppningsvis ses vi nån gång under dagen iaf. :) är du på väg till nån lekpark nu eller?

• anette85

Ställde mig på takpannevägen typ längst med lindholmsvägen. Har en ljusblå Toyota taxis. Sitter vid det mindre klätter huset under ett träd

• anette85

Jag hittar gärna på nåt nästa vecka, kan nog alla dagar utom onsdag. Kan även torsdag och fredag den här veckan. Vecka 30 kan jag inte för då hälsar mina föräldrar på.

• anette85

Jag tycker det känns lite läskigt att bada när jag har båda barnen själv. Jag vill varken att stora ska bada själv eller lämna lilla på stranden själv och han är för liten för att bada i så pass kallt vatten.

• anette85

Plastpool låter kul. :) Jag kan inte i helgen eller nästa onsdag, annars kan jag alla dagar som det ser ut just nu. Det ser ju ut att bli riktigt varmt imorgon och lite svalare på fredag.

Ni får ju självklart åka och bada utan mig om ni vill också. Jag vill inte hindra er från det. :)

• anette85

Den ligger på takpannevägen. Gör ett försök att ladda upp en bild med exakt vart den ligger.
  • anette85

Vi gock därifrån vid 11. Dottern var hungrig, jag trodde jag skrev ett meddelande men det skickades inte.

Svar på tråden Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014