Föräldraledig Täby/Vallentuna, BF Sommar 2014
Jag är med föräldraledig. Fick mitt andra barn nu i april och har en dotter på 3,5 år. Bor ute på landet men har bil så jag kan ta mig överallt.
Jag är med föräldraledig. Fick mitt andra barn nu i april och har en dotter på 3,5 år. Bor ute på landet men har bil så jag kan ta mig överallt.
16 april är hon född.
Bor på en liten gård mellan Vallentuna och väsby. Nära till allt
Vi har några hästar och lite höns.
Ja verkligen. Fattar inte vart månaden tagit vägen . Inte Heller de tre åren iofs
Nja hon har inte upptäckt hästar på det sättet än (Tack ock lov, ha ha) men det kommer väl snart.
Fyra månader. Det är väl då de är med lite mer. Sitta uppbullade vid bordet och så.
Eller?
Jag har ju glömt häften känns det som.
Sorry, har haft två jobbiga dagar med kräk kräk kräk kräk. Har nog aldrig tvättat så här mycket i hela mitt liv, puh!
Gick öppna i Vallentuna med första dottern. JätteBra ställe och föreståndaren var supertrevlig. Men tyvärr så verkar vissa föräldrar tycka att det är någon slags avstjälpningsplats för barn som är för sjuka att gå på dagis....
Sist jag var där ( var väl två år sen iofs) så var det ett par bröder där som hade sån kraftig ögoninflammation att jag är förvånad att de såg nånting överhuvudtaget.
Men förhoppningsvis är det bättre nu.
Vart brukar du gå nånstans?
Funderar på att prata med maken och be om att få åka och handla (annars brukar han fixa det) men jag skulle behöva lite egentid, ha ha
Blä sitter riktigt i kräkträsket nu. Hon gör inget annat än äter och kräks upp allt, hungrig igen, äter och kräks, äter och kräks osv osv osv osv.
Och jag matar byter tvättar i all evighet.
Måste gå att göra något åt det här för jag håller på att bli tokig. Och stackars storasyster som bara för sitta inne och titta på sin frustrerande mamma alt tv.
Usch riktigt less. Hinner inte göra något
Ger ersättningen, har tyvärr ingen mjölk. Samma sak med förra. Förutom att hon aldrig kräktes.
Har du haft samma problem? När tog det Slut?
Skulle vara skönt att åka till kvarnbadet nu. Har du varit där?
Ha ha, här sitter man och väntar på svar och så är det ju jag som ska svara.
Ja precis, det är bassängbadet som ligger vid sjön. Vart mycket där förra sommaren efter jobbet med dottern, skönt att svalka sig och så finns ju allt där.
Nu hay hon Tack och lov lugnat ner sig lite i kräkningarna så jag hoppas att du håller i sig så man vågar sig ut. Det vore kul att träffas.
Och leka lattemamma
Låter som en bra Park!
Själv är jag 35 (Hur gick det till, jag var ju 23 förra året? )