Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (okejdå) skrev 2014-04-11 22:25:30 följande:
    Den här är till Häckis, om hon skulle råka springa förbi, innehållet i videon snarare än texten alltså:

" rel="nofollow" target="_blank">

fast jag gillar den här:

" rel="nofollow" target="_blank">

Kyss Tack

Hjärta En långhårig och en rödhårig man i samma video, rena himmelriket va fan Tungan ute Nå om man är jag då vill säga. Gillade låten också för övrigt.

Den andra var också jäkligt bra!! 
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-12 00:49:38 följande:
    Ett litet råd i all välmening.

När ni nu inte träffar damen irl och kan förföra henne med er uppenbarelse och er läckra lekamen. Se det hela som en mental dans. Det är med er verbala förmåga och ert skarpa intellekt ni ska förföra henne med.

Att kasta ut en fråga om vad hon föredrar i sängen eller skicka en kukbild gör inte så jättemånga kvinnor intresserade av nästa dans med er. 

Det får ni ta vid sista dansen.
    Nej ärre sant Chockerande nyheter indeed!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Skäggapan skrev 2014-04-12 12:25:37 följande:
    Hej alla! Skrattande

Här är jag...

Hej och välkommen till hajk!

Snygga brillor, de klär dig, det gör skägget och kepsen också, vi kan helt enkelt säga att du är klädsam att beskåda Solig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    josc88 skrev 2014-04-12 03:17:23 följande:
    Shit vilken enabler jag blir i enligt definitionerna den här tråden. Jag är 25 och är fri, men håller hårt på några principer såsom ärlighet och "make a decision and stick to it." :)
    Låter inte som några märkliga principer, mer helt normala i mina ögon då Solig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-04-12 11:07:21 följande:

Jag har en ifrån tråden min närhet iallafall.
    Jag vill också ha någon i min närhet Drömmer typ som ja ganska nära, inte nödvändigtvis naken. Har lust att se på film idag, men jag är ju fan oförmögen att sitta still så länge i den där jävla soffan själv

Ni bor för lååångt borta Skrikandes Ibland vill jag bara dra in er alla i en stor jävla gruppkram och sprida glädje och kärlek Hjärta

Om jag hade bott i ett slott så hade jag bjudit hem er alla en helg, en vecka what ever. Balja vin, cola, vatten och bara fan haft det awsome kul.

Undra om jag kan utpressa ägarna till slottet på andra sidan älven att låna ut det en sväng??? Troligen inte, men drömma får man ju.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-12 12:15:37 följande:
    Dags för
    ~smörgåstårta~
    Solig
    Åhhhhhhhh fan va gött, snuskigt gött till och med juh!!!!

Nä men jag fortsätter väl dricka kaffe och äta naturella nötter till frulle liksom... Mmmmm!!!!!!!!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-12 12:57:30 följande:
    Haha...trots nicket så är jag nog en fegis!Skrattande
    Skulle inte våga det där ni gör...hatten av eller hornen!Tungan ute

Vacker är du...nå så jävla mycket!{#emotions_dlg.flower}
    Ja du är allt en kyckling du! Fast jag tycker du är rätt reko ändå, men det beror på din passion för att lösa korsord, det är lite härligt nördigt på något vis och sånt gillar jag! Du är okej fast du är feg helt enkelt Cool
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-12 13:03:44 följande:
    Vad modiga ni är, både du och Skäggapan. Jag hade aldrig vågat lägga upp en ansiktsbild i en öppen tråd. Får lite små-ångest bara vid tanken på det

*går till mitt hörn och sätter på mig kramtröjan, medan jag gungar fram & tillbaks och nynnar entonigt med tom blick*
    Det gör inget babe, jag har redan bestämt att du är assnygg, het som fan och vacker så in i bombens OCH DÅ ÄR DU DET!!! Punkt liksom Kyss
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!