• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-08-08 01:17:21 följande:
    Den kom ut 77. Känns mer som en dålig version av antikens litteratur där den skildrar en absurd samhällsordning (nej, jag är ganska övertygad om att ett renodlat matriarkat aldrig har existerat)
    Sa ju det... 70-tal. Och jag håller med.
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-08 01:23:46 följande:
    Phu, jag var beredd på strid där
    Solig
    Brunhilde skrev 2014-08-08 02:03:26 följande:
    OBS! Stridar aldrig i verkligheten. Idag blev jag jämförd med en slottsmus. Glad, nyfiken och fullständigt harmlös. Vet inte om jag ska ta det som en komplimang Obestämd
    Som Jaq-Jaq, i Askungen!
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Smecker skrev 2014-08-08 16:08:46 följande:

Vad fan.. är det helg? Igen? Vad fan hände..?

Time flies when one's having fun....
    Key change, MOFO!
  • Aniiee

Jahapp, det var kapitel 1 i rutiga..... nu ska jag belöna mig med Dragon Age Origins...

Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-08-08 23:35:56 följande:

VAR ÄR MONTE??? *upprörd*

Funderade också på det, faktiskt. 
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    UniqueSnowflake skrev 2014-08-08 23:59:33 följande:

Hon tar ju bort sina konton och startar nya som andra byter garderob. Always has.

Det vet jag ingenting om, däremot vet jag en annan som gör det som har dykt upp igen. En som är så himla ekonomiskt intelligent av sig att hon var fattig när hon hade nästa 7000 in, 0 kr i hyra (sambons lägenhet skulle hon ABSOLUT inte betala för.....) och tyckte att sparkonto var samma sak som att betala hyran.....
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    UniqueSnowflake skrev 2014-08-09 00:06:45 följande:

Hummmm... Den känner jag inte till. Men det låter jobbigt.

Det som är jobbigt med henne är att det inte går in i hennes skalle att de flesta som får 7000 kr i lön/bidrag/whatever inte kan spara 3000 i månaden, för de har hyra att betala.
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    HäckHäxan skrev 2014-08-09 17:48:46 följande:

FAN fan fan fan och fan helvete också.

Hade en vision om att göra vardagsrummet till sovrum och tvärtom. Men det kan jag glömma. Det går inte att få upp min säng. Surt!!!!!

Skit också helt enkelt!!!!!

Regnar hör det också då gräsmattan förblir oklippt den med eller vette fan om jag kan med att kalla den för gräsmatta längre hahahaha.

Synd. 

Sommaräng? När jag var liten hade vi en väldigt lustig trädgård, ena halvan (ena sidan trädgårdsgången) var snyggt och prydligt, gräset klippt, vackra rosenbuskar, fem fruktträd, vinbärsbuskar.... på andra sidan var det vildvuxen äng och ett par krusbärsbuskar i ena hörnet. Solig
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    lille Birger skrev 2014-08-09 22:11:27 följande:
    Tights funkar ju alltid. Men du kanske är ute efter mer glamorösa brallor.

Kanske ett par snygga höstjeans:

?

Men titta! nån som fattar att byxor inte ska börja alldeles på venusberget....
    Key change, MOFO!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!