• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-04-26 08:27:38 följande:
    No can do, barnen är vakna. smile5.gif
    Brännvinssudd funkar säkert. Gamla recept är underskattade! Vaknade i ottan av fågelkvitter, nu jagar jag småfåglar med brännvinssudd, men de är så otacksamma de jäklarna och ratar den konsekvent.
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-26 08:38:05 följande:
    Meh, har ju aldrig brännvin hemma, dricker inte starksprit! smile8.gif

Men nåja. Ska valla dem på Toys R Us senare... (Ja, jag vet, jag är självplågare!) smile2.gif
    Höjden av masochism! Ryser vid blotta tanken.
    Förstår inte hur hela huset kan se ut som ett bombnedslag. Jag har ju faktiskt inte gjort något alls Obestämd
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-26 09:00:57 följande:
    Nåja, jag vill få lite presentidéer för båda ungarna fyller år snart. smile1.gif

Min dotter fixade fint på soffan igår med alla kuddarna och tittade sen på mig och sa att jag inte skulle stöka till! smile2.gif Jomenvisst, det är ju jag som stökar till här hemma liksom... smile2.gif
    Klart det är du som stökar till, för det kan absolut inte vara de där små minidejarna.
    Gotlänning skrev 2014-04-26 09:02:04 följande:
    Inte då, är väl kul med ungar som ränner runt likt oljade blixtar, leksaker som spelar glada trudelutter, söta nallar (orövade) osv, varför sitta hemma i solen på altanen när allt det kan förgylla ens dag?

Glad
    Lämnar röran och sätter mig i solen med min kaffekopp istället. Mental kraftansamling till operation storröjning!

• Brunhilde
    Schna skrev 2014-04-26 11:44:30 följande:
    Men det är i alla fall sött, om det är någon tröst.. Drömmer Tycker jag.
    Håller med. Det är hur gulligt som helst med små hovar.
    Skoresa till Italien och Frankrike kanske kan rekommenderas, de har ett stort utbud för småhovade damer.
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2014-04-26 18:09:38 följande:
    Tycker jag med men för min del så räcker det med några kalla öl efter vedslakt och inte en massa filosoferande (jag skall se vad han har att säga men ikväll får den delen av hjärnan vila/bedövas).

Skål! Skål
    Ok, då får du den här. Endast för din skull Hjärta

• Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-26 18:07:58 följande:
    Snart är hemgjorda pizzan klar. Sen tar jag den, ungarna och vinet och går till grannen för en trevlig lördagkväll. smile1.gif

Ha en bra kväll, finingar!
    För tusan glöm inte ungarna! 

Ha en sjukt trevlig kväll!
  • Brunhilde
    Gotlänning skrev 2014-04-26 19:43:16 följande:

Du vet att jag inte gillar Avenged Sevenfold, du har bättre musik på lager än så... tack ändå. :)
    Men gud vad du klagar! Du kan väl titta på bilderna, dem är det inget fel på! Skrikandes

Då får du faktiskt hålla till godo med den här:

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!