• D W

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-05-25 01:18:13 följande:
    Där är du ju! Du anar inte hur saknad du varit!
    Men du svarar ju inte på min fråga. Skjorta eller blommor?
    Du tänker en sådan hawaiiskjorta?
    du är säker snygg i den också men jag föredrar nog blomvarianten Viktigast är ju ukulelen.
  • D W
    Brunhilde skrev 2014-06-03 22:32:06 följande:
    Förstår att det blev för mycket. Jag förstår inte riktigt vad som hände, men att ni och hästarna klarade er är huvudsaken. Vet du vad, man får gråta och ibland tror jag tom att det är riktigt nyttigt.

Lipa lite i portioner innan allt blir riktigt jäkla jobbigt och alla fördämningarna brister. 

Det enda jag önskar är att jag såg ut som Audry Hepburn gjorde i sin ungdom, så där med ett par klädsamma tårar som rinner. Inte hulka och snorböla...
    Inga tårar här men en fin låt med Audrey kanske kan pigga upp

• D W
    Brunhilde skrev 2014-06-03 23:04:33 följande:
    Försökte hitta något passande att kontra med, men till min fasa var det tomt just nu smile3.gif
    Du får hålla till godo med det jag lyssnar på:

" target="_blank">

Den tar jag gärna emot {#emotions_dlg.flower}

Du efterlyste en dans, passar en tango? Drömmer

• D W
    Brunhilde skrev 2014-06-03 23:24:52 följande:
    Åh, har bara dansat finsk tango förut, men eftersom det är du som för känner jag mig helt trygg smile5.gif
    Finsk tango är inte fel det heller. Tror det är fler i tråden som gillar det
  • D W
    Brunhilde skrev 2014-06-03 23:35:38 följande:
    Du kan mycket väl ha rätt där. Har mina misstankar Obestämd

" target="_blank">

Härlig låt {#emotions_dlg.flower}
  • D W
    Aniiee skrev 2014-06-12 01:51:07 följande:
    Vad FN!Jag trodde jag var den enda på den här planeten som inte tycker om Tom Cruise. JAg tycker om honom i EN film och EN film only: Interview with the vampire. Det är den enda filmen han är med i där han inte spelar sig själv,  så att säga. Man är liksom så medveten om att det är Tom Cruise i alla hans filmer utom när man gömmer honom under en blond peruk, massa smink och 1700-talskläder. Då av någon anledning blir han en bra skådis....

just my 2 cents.....
    Lite rolig är han i Tropic Thunder Drömmer

Bra CCR låt i den filmen också

• D W
    Brunhilde skrev 2014-06-12 09:46:54 följande:
    Lite CCR till morgonkaffet är aldrig fel.
    Cheers Kaffe
    Cheers, CCR passar till mycket Flört
  • D W

Lite mer mogonmusik

Edwards spelar i helgen på Babel i Malmö Solig

• D W
    Aniiee skrev 2014-06-13 00:37:25 följande:
    Men Fuyu no semi är anime, en av de bästa någonsin (inte bara jag som säger det, utan det verkar vara allmänt faktum) om två unga generaler på varsin sida av ett krig som varit kära i varandra sedan innan kriget osv, osv.....
    Den har jag tänkt se men det har inte blivit av ännu

En annan favorit är Rupan Sansei, animen har bra musik av Yuji Ohno tycker jag

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!