Mnisa skrev 2014-03-10 00:42:05 följande:
HAHAHA! Helt underbara ju! Jag måste göra såna...
Det är mario-svamparna jag gjort! I alla möjliga färger. Samt plantan där du vet? Jag har satt några såna i lite olika längder på badrumsfönstret.
Funderar på att använda en grön till en sån här tavla, var jag nu skulle ha den:
Men jag har verkligen hur många halvfärdiga projekt som helst här hemma. Typ en benvärmare, en socka, en halv mössa.. Skålarna har jag dock inte provat göra än, men det hade ju varit en perfekt till barnens lördagsgodis.Tyvärr har grannen alla pärlorna just nu (vi köpte hela lagret ihop) annars hade jag väl gjort en här på stört.
med guuud oddsen för detta var vadå liksom
Ja plantan.
Jag vill även göra den där äggbert ( mitt namn på en boss som typ kastar ägg som man skall fånga och kasta tillbaka ) minns inte vilken bana, men fan jag minns hur arg jag var innan jag fick ihop det och dödade den jäveln
Gröna tavlan var grym!!! Fast jag hade velat ha texten get a grip!
Du jag har kartongvis med projekt ( läs ett helt jävla rum med lådor och säckar ) har knappt gjort nått den innan jag blev mamma. Har dock en brevlåda jag måste få målat innan månaden är slut så slipper jag bli halshuggen av min mamma, har lovat fräscha till den åt dom, men har svårt att bestämma mig för om jag skall fylla färg bara som den är eller helt kallt måla något nytt på den.
www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpf57nsw.jpg
www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpsfmyml.jpg
*beslutsångest allan i brallan*
Vill även få gjort såna här till mitt badrum, de jag hade i lägenheten var svåra att få loss från kaklet och blev förstörda
www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpubtjaj.jpg
www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/php6uvm11.jpg
www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpmaj1gi.jpg
www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpf31o79.jpg
Har dessutom lyckats hitta en träbrevlåda till mig själv som jag tänkte få gjort också, skall bara försöka få ner allt från kartong rummet till tösens rum och sen upp med tösen, så allt pyssel hamnar här nere innanför mitt sovrum! Det är ett hmm jävligt stort projekt helt enkelt!
Har tyvärr ingen bild här inne på pärlskålen, men de blev häftigt, hittade tipset i en pysselgrupp på FB.
Jo raggsockorna till bästisen, pricken över i:et med dom var pinglorna från katternas halsband, då han hade en kattunge hemma, uppskattat som fan