Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nitor skrev 2014-03-10 00:39:05 följande:
    Fingerfärdig är jag. Tummen upp  
    Mängder med tummar upp!!!!!! Fantastiko! och humor på det, du är underbar helt enkelt!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Mnisa skrev 2014-03-10 00:42:05 följande:

HAHAHA! Helt underbara ju! Jag måste göra såna...

Det är mario-svamparna jag gjort! I alla möjliga färger. Samt plantan där du vet? Jag har satt några såna i lite olika längder på badrumsfönstret.

Funderar på att använda en grön till en sån här tavla, var jag nu skulle ha den:

Men jag har verkligen hur många halvfärdiga projekt som helst här hemma. Typ en benvärmare, en socka, en halv mössa.. Skålarna har jag dock inte provat göra än, men det hade ju varit en perfekt till barnens lördagsgodis.Tyvärr har grannen alla pärlorna just nu (vi köpte hela lagret ihop) annars hade jag väl gjort en här på stört. Tomte 

med guuud oddsen för detta var vadå liksom Skål

Ja plantan. Jag vill även göra den där äggbert ( mitt namn på en boss som typ kastar ägg som man skall fånga och kasta tillbaka ) minns inte vilken bana, men fan jag minns hur arg jag var innan jag fick ihop det och dödade den jäveln

Gröna tavlan var grym!!! Fast jag hade velat ha texten get a grip!

Du jag har kartongvis med projekt ( läs ett helt jävla rum med lådor och säckar ) har knappt gjort nått den innan jag blev mamma. Har dock en brevlåda jag måste få målat innan månaden är slut så slipper jag bli halshuggen av min mamma, har lovat fräscha till den åt dom, men har svårt att bestämma mig för om jag skall fylla färg bara som den är eller helt kallt måla något nytt på den. 

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpf57nsw.jpg

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpsfmyml.jpg

*beslutsångest allan i brallan*

Vill även få gjort såna här till mitt badrum, de jag hade i lägenheten var svåra att få loss från kaklet och blev förstörda

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpubtjaj.jpg

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/php6uvm11.jpg

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpmaj1gi.jpg

www.familjeliv.se/hem/hackhaxan/gallery/phpf31o79.jpg

Har dessutom lyckats hitta en träbrevlåda till mig själv som jag tänkte få gjort också, skall bara försöka få ner allt från kartong rummet till tösens rum och sen upp med tösen, så allt pyssel hamnar här nere innanför mitt sovrum! Det är ett hmm jävligt stort projekt helt enkelt!

Har tyvärr ingen bild här inne på pärlskålen, men de blev häftigt, hittade tipset i en pysselgrupp på FB.

Jo raggsockorna till bästisen, pricken över i:et med dom var pinglorna från katternas halsband, då han hade en kattunge hemma, uppskattat som fan
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-10 00:46:15 följande:
    Bor du hyfsat när gbg kan jag öva på dig. Har kunskapen men behöver friska upp den igen.
    Vid alla gudar du hade fått öva hur mycket som helst! Bor 6 mil norr om gbg.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (undrar) skrev 2014-03-10 00:44:17 följande:
    Haha, tänkte bara att du skulle reagera på ordet försommar...;)
    Ska så småningom lära mig hur man gör med bilder. 

*L* ska vi ha en låtsastävling om vem som tar körkort först - bara så att vi till sist
    för arslet ur vagnen - och kan åka plåtvagnen när som helst:)

F-n, vi borde öppna swingerklubben kärleksbrunnen Tungan uteDrömmerSkål
    FL-med-lemmar = halva entrén SoligTomte

Var med redan vid första inlägget Kyss Du har ett visst sätt att skriva, lite som när du talar haha

Nåja tar gärna en plåtvagn, lite mindre looservarning än pendeltåg, om man skall tro på markolio då

Oj oj kärleksbrunnen.. jag tänker på en låt....  Love shack 

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 00:48:32 följande:
    Gillart! mycket Sjyssta naglar. Piercing också...
    Tack och tack Är handikappad utan mina naglar helt ärligt.

Ska dra en piercing i den andra också.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Mnisa skrev 2014-03-10 00:49:01 följande:

Ah! Jag syftade på klubb6 här men jag har noterat att det finns FB-grupper med explicit innehåll. Har sett gruppförslag där det står att jag har en vän med, host , och jag skulle nog helst inte vilja synas så, nej..Död
    hahahahhahah Du skulle se 50 nyanser VIP Tungan ute Nåja sköna människor. 

*prosit elelr nått* eller jag menar en dunk i ryggen sådär ja nu är hostan väck! Oskyldig

Jag gillar ju klubb sex och de har ju forum, men jag är osäker på om man kan posta bilder där, har aldrig riktigt testat, glider ju mest runt och är social med folk jag snackat med i hundra år där inne typ.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-10 00:52:00 följande:
    All min tid framför datorn och familjeliv har format min fina rumpa. Bild kommer men jag inväntar det rätta ljuset. Kanske ljuset från Skagen?...
    Jag kan fota annars  Har faktiskt fotat naket förut på vänner och hör och häpna jag skall fota sex på fredag. Dock inte jag som skall ha sex utan andra, jag skall bara fota och filma lite. Underbara vänner man har, den ena drar ut knipkulor ur fittan för ett tag sen och trycker i mitt nylle och babblar på om geisha kulor, nää gumman det där är knipkulor, seså stoppa nu in dom igen.. Nästa kommer hey du, du kan väl fota lite när jag och han knullar eller hur, du är ju inte blyg för fem öre och bryr dig inte så.. Ehhh hmmm jo men visst, om karl bara har klart för sig att jag inte skall knulla så joo  men okej då va fan jag fotar!

Mina vänner är faktiskt rätt underbara. Hjärta Tänk om de bara visste hur ställd jag blir av sånt där, men de har inte en aning Skrattande Skäms Tyst Solig Lika  bra det!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Mnisa skrev 2014-03-10 01:00:55 följande:

Nja, tyvärrrrrr så har jag inget över till dig längre Gråter Jag har för mig jag erbjöd dig en tredjedel när jag var tillsammans med exet men det är ju historia sedan länge nu..   Så jag ÄR egentligen generös, men man måste se över sitt eget först etc osv du vet. Nalle

Du får se till att bli osingel nu i dagarna helt enkelt. Det räcker med frihet nu, nån måtta får det vara.
    ja det minns jag, helt otroligt generöst av dig, så gör en riktigt kompis! Hjärta Skål Hade lätt bjudit igen det om möjlighet fanns!

Undra om adlibris har nån handbok i hur man gör för att bli osingel, gärna med ett kapitel om hur man flörtar på riktigt och hur man raggar. Hade fan behövt kurser i det där. Tyst

Ja nu får det vara måtta med måttan asså!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Nitor skrev 2014-03-10 01:07:02 följande:
    Jag brukar åka till orust ibland så det skulle kanske funka. Inboxa om du känner för det.
    Du ser, antastar din inbox då!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Maltemånsson skrev 2014-03-10 01:08:29 följande:
    gör det inte rasande ont? är det som en utsmyckning eller har det positiv inverkan på andra sätt?
    Nej det kändes inte, fattade inte att han hade gjort hålet fören han skulle sätta fast kulan i ringen, såg på en kompis och pratade så jag missade den biten, kände ju att han grejade men ingen smärta sådär.

utsmyckning rakt igen, den var rolig i tre dagar på annat sätt, sen var den läkt och efter det har den bara varit smycke.
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!