• Schna
    taquine skrev 2014-12-14 23:46:32 följande:

Vilken dröm jag hade förut Först åkte jag luftballong(jag som hatar höjder) sen i en jättesnabb motorbåt och till sist skulle jag klättra ner för ett brant berg ..då vaknade jag , vad vill detta säga alla kvasipsykologer? Att jag har sånt trist liv att det är bara när jag sover det händer nåt..?

Men herre min kära, vadan detta flängande? Jag skulle säga att det har med saken att göra samt hur du upplevde detta. För att få ihop hela kontexten liksom.

Nu till mig. Vad gör man om man inte kan sova för att man har svåra cravings efter räkor?
  • Schna

Såna där skalade.. Ihop med en sallad. Eller en tallrik med bara såna går också bra. En väldigt djup tallrik. Jag kan nästan tänka mig att fnaska för detta.

Min frys har bara fiskpinnar

• Schna
    Brunhilde skrev 2014-12-15 01:59:20 följande:

Är du gravid?

Kan se torskarnas förvåning när du begär betalning i räkor

Nu blev jag sugen på räkor, varm baguette och vitlöksmajonnäs.  

Nej, bevare mig väl!
  • Schna
    Smecker skrev 2014-12-18 05:18:38 följande:
    *relaterar*

• Schna
    Aniiee skrev 2014-12-18 22:48:48 följande:

Jag är hungrig, men jag vill inte äta något..... Vad gör man då?

Drar i dig en milkshake medan du distraheras av film?
  • Schna

Vilken spelkonsol är roligast och lättast att hantera för en 3,5-åring och 6,5-åring? Någon? Aniiee?

• Schna
    Schna skrev 2014-12-19 18:13:14 följande:

Vilken spelkonsol är roligast och lättast att hantera för en 3,5-åring och 6,5-åring? Någon? Aniiee?

Samt har bäst spel och tillbehör etc
  • Schna
    Aniiee skrev 2014-12-19 18:41:26 följande:

Med en wii-fit-bräda så har även alla träningsglada mammor och pappor glädje av wii U.

Rekommenderade barn/familjespel:

Angry Birds

Ben 10 (om 6-åringen tycker om Ben 10)

Donkey Kong Country Tropical freeze

Disney infinity (varning! Svart hål för plånböcker, då det, precis som Skylanders, är beronde av att man då och då köper gubbar för i snitt 150 kr/gubbe)

Game & Wario

Just dance (Vem säger att man måste SITTA och spela? =P)

Mario Kart 8 (Game of the year för Wii U)

Mario Party 10

New Super Mario U

New Super Luigi U

Pikmin 3 

Rayman Legends

Super Smash Bros Wii U

Legend of Zelda WindWaker 

Rekommenderade vuxenspel (och jag menar VUXENspel. 16 eller 18 års rekommenderad åldersgräns):

Bayonetta 1 + 2

Hyrule Warriors

Som sagt, finns mer om man tittar bland Wii-spelen också, och så släng in ett Wii U Fit om det finns någon som vill träna, mest balans och yoga och sånt som funkar bra.

Jag kikade på wii U och det verkar kul med en gamepad, men det verkar inte gå att köpa en extra än? Dang vad de kommer slåss om den, får hög puls bara jag tänker på det. Men det verkar ju finnas en uppsjö av tillbehör och spel, och det är ju ett plus. T ex wii fit då, hrm.

Barnen ser faktiskt på Ben 10 i detta nu

Nej, nu måste jag fortsätta googla..
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!