Knall skrev 2014-04-09 20:16:06 följande:
Måste shoppa kläder till barnen.. De växer utav bara fan!
Sedan så är det lite inredning på det med och så ska vi till optikern där..
Va? Sålde han bara din bil så där?
Märklig grej med ungar, just den där detaljen att de växer
Jag blir mest galen, hoppet mellan 116 och 122 är så stort vips. Nå de är snart sommar så hon lät ränna runt i shorts ändå snart.
Jepp, speciell edition på den karln. Fast å andra sidan så dök den upp ungefär likadant. Älskling kolla ut på gårdsplan. Tittar ut och ser en vinröd bil, hör skrammel, vänder mig om och han trycker en nyckel i min hand och säger den är din med ett jättesmajl. Själv tittar jag på honom och frågar om han är dum i huvudet? Och får svaret att annars duger tack så mycket fint
Alltså jag har inte ord att beskriva vår relation på ibland tror jag, den var helt enkelt sjuk, störd, rolig, alldeles för hög spänningsfaktor, för mycket på fel sida av lagen, för mycket av det mesta. De enda jag kunde vara helt säker på var att det iaf aldrig stagnerade och blev någon form av normal vardag, för det var helt omöjligt för honom att ha en vardag, korta stunder och sen vips hade han satt sig i smeten igen. Många hårda knackningar på dörren, antingen av stora jävligt hårda kostymkillar eller så bar de blåa uniformer. Tror jag skulle kunna skriva en bok, minst en bok om de där helt idiotiska typ fyra åren.
Nå skit samma det tog år att lappa ihop mig själv igen och hitta den jag egentligen är, vill vara och tänker bli. Men nu är jag här iaf, i en svagare och samtidigt starkare variant