• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-11-22 12:14:17 följande:

När jag har sällskap i sängen sover jag mycket bättre...

Sedär! Jag tror att det kan vara rätt effektivt i många fall..

Samt petitesser som frisk luft, motion dagtid, mindre skärmtid och diverse andra trista faktorer som ingen egentligen vill höra.
  • Schna
    Smecker skrev 2014-11-22 13:35:41 följande:

Motion.. jag antecknar här.

Jag har en känsla av att det där du tänker dig är lite overkill..
  • Schna
    Fjäril Vingad skrev 2014-11-22 14:15:38 följande:

Sex.

Typ så. Jupp.

J A

Fast det räknade jag in i det där med sällskap i sängen..
  • Schna
    Smecker skrev 2014-11-22 14:22:16 följande:

Ja..?

Det var inget..
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-11-23 00:07:24 följande:

Vet inte om jag vågar skriva det, lite som att det kommer få bakslag, men nu känns livet ganska behagligt igen, trots att inget speciellt har hänt. 

Åh! Låter fantastiskt
  • Schna
    Knall skrev 2014-11-23 00:07:27 följande:

Fortsätter vårt skräckfilms - marathon... Har precis sett "the Babadook"- lite småkrypen obehag, men den når inte fram.. Slutet förvirrar..

Nu ser vi "As above, So below"..

Och dricker Zeunerts!

Innan jag ens hade upptäckt ölen hade jag lagt 5 minuter på att försöka se vilket mönster det är på gardinerna. Det innebär tyvärr att jag blivit galen. Jaha.
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-11-25 04:12:41 följande:

Insomnia de lux!! Har testat allt! Läst, lyssnat på märkliga meditatonsövningar på Spotify, gått upp och druckit vatten, räknat fårskallar och inget fungerar. Nu ska jag upp om 2,5 timmar och känner mig inte ett dugg utvilad...

Feel you.
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-11-25 16:20:39 följande:

Hade gett mycket för ett av dina fokus-piller just nu.

Jag har kanelbullar med.
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-11-26 02:13:54 följande:

Tror det handlar om att jag måste vänja mig vid att sova själv igen. Förra gången det begav sig hjälpte det ibland att sova i ett annat rum (om inte innhavaren var hemma dvs) Ska testa det igen. Bärandes på sin kudde håhåjaja!

Så kan det vara. Jag sover faktiskt bara i sonens säng när barnen inte är hemma. Så fort barnen åkt så byter jag..
  • Schna

[quote=74400667][quote-nick]Smecker skrev 2014-11-26 05:11:00 följande:[/quote-nick][/quote]

Hemma i frysen... hrm..

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!