• Schna

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

*pip*

• Schna
    Brunhilde skrev 2014-11-17 19:54:12 följande:

pippa eller pippi?

Det var nog bara min OCD som talade där, men nu när du nämner pippa så..
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-11-17 20:00:02 följande:

Jag vet, jag är bara sådan. Full av goda idéer

Verkligen
  • Schna
    Anonym (Signe) skrev 2014-11-17 22:51:43 följande:

Hej då'rå. Imorgon så här dags är jag hemma hos Kennedy (nä, inte familjen Kennedy, utan Kennedy...han heter så i förnamn) på 87:e gatan på Upper West Side, Manhattan och väntar på att han ska komma hem från jobbet. Sedan kommer vi att dricka en sprit innan vi går ut och dricker flera en sprit på lokal tills vi är redo för NY-natten. Så brukar det bli i alla fall.

Men åh..

Hoppas du får en fantastisk semester! (vilket jag inte tvivlar på att du får....)
  • Schna

Visst är det okej att skicka in en fruktkaka spetsad med sömnmedel till sin nattligt aktiva granne?

Jag känner att människan börjar ta livet av mig här.

• Schna
    Brunhilde skrev 2014-11-17 23:58:29 följande:

Meh, det stod jasmin och något annat blommigt, men har nog aldrig sniffat på en igelkott i tomtedräkt. 

• Schna
    Knall skrev 2014-11-18 07:44:43 följande:
    *host* laxermedel *host*....

Är du HELT från vettet männska??? Det kommer ju innebära att jag ska ligga och lyssna när hon skiter istället Död

Jag har e x t r e m t lyhört.
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-11-18 13:09:37 följande:
    Vad gör hon på nätterna då? Öronproppar är inget alternativ?
    Pratar i telefon. Högt. Någon gång var 20:e minut sådär går hon ut på balkongen och röker och pratar i telefon. Hon är verkligen inte konflikrädd i alla fall, tror hon harvar av ett par tre stycken om dagen.. Drömmer

Ja, och så har hon skaffat en sån där liten hund som man har absolut ingen som helst nytta av. Den skäller en hel del.
  • Schna
    Brunhilde skrev 2014-11-18 13:40:20 följande:
    Aj, då är det inget alternativ att påpeka att det faktiskt stör. Då kommer du ha henne och hennes golvmopp skällandes i dörren. Tröttsamt. Röstar på öronproppar, alternativt gå på deathmetalkonserter och stå alldeles bredvid högtalarna i ett par månader. Det borde absolut göra hörseln mindre känslig.
    Ja, jag befarar det. Eftersom jag självvaknar vid 7:00 oavsett om jag somnat kl 21 eller 06:59, så funderar jag på att tjuvringa på hennes dörr där någonstans. Så hon kommer upp i tid Solig Alternativt fruktkaka varje kväll. Eller överväga att skaffa hörselskada, det är förstås också ett alternativ. Tack! {#emotions_dlg.flower}
  • Schna
    Smecker skrev 2014-11-18 14:11:20 följande:

Tur att jag inte har lyhört, jag skulle bli galen.

Menar du att du är galen? Förvånad
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!