Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Hahaha tänker jag ta som en komplimang.
![{#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-flower.gif)
Alltså mina matvanor man måste ehhh älska dom. Överväger att börja skriva matdagbok om jag bara kom ihåg att skriva. Men här kommer dagens intag.
4-5 pannkakor till middag
Och nyss 6 msk keso kvällsmat.
Jo jag åt två knäckemackor natten till idag de kanske räknas, med leverpastej på.
Detta är mitt näringsintag på ungefär ett dygn. Jo och tre skumtomtar och 4 koppar kaffe.
Godnatt sköna folket Nu går Chica och lägger sig!
Gå på frukostbuffé. Ta din bricka och din tallrik, se till att tippa brickan så att tallriken tankar i golvet och exploderar i miljoner bitar. Be om en sopborste, sopa ihop sliten. Bli klar. Stöt till din bricka när du reser dig så den också åket i golvet!!!! Ge upp ta ditt kaffe och gå ut och rök!!! Japp precis vad jag gör just nu.
Min dag, nej!!!
Försovning var hur den startade.
Kolla Lost girl
SAD: Bones är faktiskt helt ok, finns typ 7 säsonger ute så där har du att göra i några veckor
Film och mat tråd? Det stod det inte i rubriken. Synd att andra ska förstöra en rolig tråd.... Skittråkigt nu!
ELLER..... kan man roa sig med skriva ner hur man skulle vilja ha sex just NU om fantasin fick bestämma!!