• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Kryotank skrev 2014-07-24 17:46:23 följande:

Gissar att Anniiee inte är så nöjd med att Bönan följer henne. :)

Gissa på du. Jag är inte nöjd med att NÅGON följer mig. ALLS. Varken "bönan" eller singoalla eller Robert eller hedersknyffel eller Optimistrealist eller Alucardtheimpaler eller ÄngDal eller vampyria eller Priapus eller Petit Cherie. Vilket är alla mina följare för tillfället. Inget ont om NÅGON av dessa, hälften vet jag inte ens vilka det är, andra hälften är väl lite blandad kompott, men det är skit samma. Om självaste Alexander den Store eller Amaterasu skulle börja flja mig så hade jag inte velat ha de söm följare heller. 
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-24 17:52:52 följande:

Någon som känner till ett bra schackspel för android?

Vi har spelat jätteschack och jag vill lära mig mer!

Droidfish! Väldigt bra sist jag använde den. Gratis, dessutom.
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Schna skrev 2014-07-24 18:20:28 följande:
    Jamenherregud, JA. Ha det. Det skulle jag ha användning för i alla fall, särskilt sista tre veckorna före lön..
    Lol, jag får väl hojta till när jag är klar =P Jag är snart klar....

Vad sägs om den här välkomsttexten?
    Hej!
    Det här är ett enkelt Exceldokument som innehåller enkla uppgifter om recepten i Rutiga kokboken, upplaga XXXXXXX. Tanken är att du enkelt ska kunna hitta ett recept efter 
    1) hur många kilokalorier det innehåller, 
    2) hur mycket alla ingredienser kostar att köpa, och 
    3) hur mycket själva receptet kostar att laga. 
    Kcal och receptpriset står utskrivna per portion eller per styck, beroende på vad om står i receptet. Ingrediensernas kostnad är tagna från olika internetaffärer mellan 23/7 20014 och XXXXX, och förhoppningsvis räknade riktigt högt, och är förmodligen billigare "på riktigt". Det står dig helt fritt att tweaka priserna om det behövs. Du är även helt fri att dela detta dokument till vem du vill.
    Ha roligt i köket
    MVH Aniiee
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    UniqueSnowflake skrev 2014-07-24 22:13:28 följande:

MEEEEEEN, ditt uppblåsta @#&$+%@* - SMECKER började följa mig, jag skickade honom TVÅ pm där jag bad honom ta bort mig, han svarade naturligtvis inte, så i ren HÄMND lade jag till honom, och så kom du med i samma veva, för att "two can play that game". Så när Smecker tar bort sin följning på MIG så tar jag bort min följning på DIG, jag lovar. Tro för allt i världen inte att jag finner dig intressant! Att jag sen följer Aniiee och Cherie är för att jag tänkte att det kunde vara trevligt att följa mina vönner, om de vill dela ngt med mig osv, dvs SOL DET VAR TÄNKT att användas. Numera har jag inte längre en aning om vilken fot Aniiee står på och kan gladeligen ta bort henne, det krävs bara ett pm. Simples.

Jag står på foten "ingen får följa mig AV PRINCIP!" Inget personligt mot någon, utan just en princip.

Sorry babe.
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-24 23:03:05 följande:
    Aniiee kan nog svara på detta bäst själv, men jag skulle tro att hon skiter i FL-intriger och vems fötter hon ska stå på...
    Schna skrev 2014-07-24 23:07:47 följande:
    Det är ungefär det intryck jag fått av Aniiee med faktiskt.
    Tror ni båda faktiskt just gick upp i level...... have a fanfare!

Key change, MOFO!
  • Aniiee

Eh, have a sex scene!

Irestor had been wrong. He?d been oh, so wrong. Elril was no young innocent; that was becoming abundantly clear. Irestor moaned and shivered as nimble fingers caressed the inside of his thigh, a gentle hand softly stroke his hair.

?It didn?t cross my mind that you?d be a virgin?, said Elril softly, breath warm and tantalizing against Irestor?s chest.

?I?m not?, Irestor replied, renewed shivers running through him as Elril closed a hand around his balls and gently tickled the stretch between them and his backside. ?It?s just been a while?? a gasp overtook him when Elril kissed his nipple.

Key change, MOFO!
  • Aniiee

It's official... I'm gonna go... jump of the balcony.....

See ya!

Key change, MOFO!
  • Aniiee
    taquine skrev 2014-07-24 23:46:32 följande:
    Nu stannar du här... på fl
    Varför?

*sätter mig på ICQ istället.... finns där om någon vill nåt*
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-24 23:50:45 följande:
    För att jag just tagit en kall dusch och orkar tänka igen?
    =P Bra anledning iofs....
    Schna skrev 2014-07-24 23:51:01 följande:
    Finns det kvar?????
    Alive and kicking. sitter där nu fär... oh är det.... 12-13 året....
    Key change, MOFO!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!