Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Gissar att Anniiee inte är så nöjd med att Bönan följer henne. :)
Gissar att Anniiee inte är så nöjd med att Bönan följer henne. :)
Någon som känner till ett bra schackspel för android?
Vi har spelat jätteschack och jag vill lära mig mer!
MEEEEEEN, ditt uppblåsta @#&$+%@* - SMECKER började följa mig, jag skickade honom TVÅ pm där jag bad honom ta bort mig, han svarade naturligtvis inte, så i ren HÄMND lade jag till honom, och så kom du med i samma veva, för att "two can play that game". Så när Smecker tar bort sin följning på MIG så tar jag bort min följning på DIG, jag lovar. Tro för allt i världen inte att jag finner dig intressant! Att jag sen följer Aniiee och Cherie är för att jag tänkte att det kunde vara trevligt att följa mina vönner, om de vill dela ngt med mig osv, dvs SOL DET VAR TÄNKT att användas. Numera har jag inte längre en aning om vilken fot Aniiee står på och kan gladeligen ta bort henne, det krävs bara ett pm. Simples.
Eh, have a sex scene!
Irestor had been wrong. He?d been oh, so wrong. Elril was no young innocent; that was becoming abundantly clear. Irestor moaned and shivered as nimble fingers caressed the inside of his thigh, a gentle hand softly stroke his hair.
?It didn?t cross my mind that you?d be a virgin?, said Elril softly, breath warm and tantalizing against Irestor?s chest.
?I?m not?, Irestor replied, renewed shivers running through him as Elril closed a hand around his balls and gently tickled the stretch between them and his backside. ?It?s just been a while?? a gasp overtook him when Elril kissed his nipple.
It's official... I'm gonna go... jump of the balcony.....
See ya!
Smälter!
Glass, kanske?