• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Lyckan blev kortvarig för grabben när hans pappa fixat xboxet.. Grabben har synkat sin kontroll med lillsyrans och nu gick det inte att synka tillbaka.. Dramaskri- check!

Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-06-29 20:30:47 följande:
    Jodå, det går. Fick ni ordning på det?

Japp! Han är nu hel igen! Xboxet och grabben!
  • Knall

Gaaah! När jag var liten hade vi en tecknad film om en prinsessa/ flicka som var fångad i ett torn/ borg av någon häxmästare, det var något om en svan (Inte Svanprinsessan!!), det var en mörk film..

Någon som vet vilken jag menar?

Brorsan spelade över den naturligtvis..

Har sökt med ljus och lykta.. Kan inte komma ihåg vad den heter!! Kan ha varit någon "B- film"..

• Knall
    PrimitivMan skrev 2014-06-29 23:22:55 följande:
    Meh så besviken jag blir. Trodde att filmen om "den söta prinsessan som bli kidnappad av en elak trollkarl och tvingad att tjäna" skulle vara lite mer i linje med tråden. 

The story of Fuckerella?
  • Knall

Varför envisas jag med att sätta igång tvätt mitt i natten för??!

Äh... Går och knullar istället.....

• Knall
    Brunhilde skrev 2014-06-30 00:44:19 följande:
    Meh, jag skrev ett sju mil långt svar i tråden om jag gillar att flasha brösten i en tråd och poff försvann det. Två gånger

Din vilja att flasha bröna?
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-06-30 01:02:50 följande:
    Har redan flashat det mesta, men brukar vara anständig på ICA

Varför just på Ica?
  • Knall

Har senaste månaderna letat efter ett armbandsur.. Hittade nu ett på nätet som jag blev störtförälskad i.. Naturligtvis är det en märkesklocka och kostar över 3000kr!

*Muttrar*

• Knall
    HäckHäxan skrev 2014-06-30 13:13:50 följande:
    Alltså jag är nog den konstigaste kvinnan på planeten. Men jag hade aldrig vågat gå ut med den. Hatar att ha på mig dyra saker.

Får ångest bara av att tänka på det. Vart skulle du våga ha på dig en sån klocka frågar jag mig. Svarar jo i sängen om jag ligger raklång och helt själv möjligen. då måste risken för att lyckas ha sönder den eller förlägg den vara minimal tänker jag.

Allt av värde pengamässigt har jag lyckats göra sönder eller förlägga. En gång hade jag ett halsband från min farmor, vad det var värt vågar jag inte ens fantisera om, men jag är rätt säker på att jag hade kunnat ha en sjuhelvetes helkväll ute om jag sålde det. Nu är det istället poff borta. Hoppas iaf någon hittat det och har nytt av det alternativt sålde/pantade det och hade nytta av pengarna. Det är helt enkel inte meningen att jag skall ha saker av värde eller pengar heller för den delen. Jag kommer dö fattig och det är helt okej med mig

I min låda ligger ett nattlinne för 3000 någonting, oanvänt. När skall jag liksom bärs det? Typ en barnledig helg och glida runt här hemma och balja vin och lyssna på musik. Hahhaha det vore en syn. Min kompis hade skitkul åt detta häromdagen när jag berättade om det. De där med kvinnlig flärd är ju inget som syns på mig alls så hon bara älskade kontrasten av mitt vanliga jag och detta nattlinne som tja kanske inte är det mest täckande nattlinne hehe. Jag flinar varje gång jag ser det i lådan och undrar hur jag tänkte när jag köpte det. Borde lagt pengarna på ett körkort istället

Likadant här.. Smycken och värdesaker över 1000- lappen.. chansen att de försvinner eller går sönder= som att solen går upp var dag...

Tappat bort två värdefulla vitguldsringar med diamanter.. Den ena var ett arv från min mormor, den andra en present åt mig själv.. Sjukt irriterande!

Svägerskan fick en vigselring för över 20.000.. Jag hade låst in mig och ringen i ett värdeskåp....
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!