Sex och dravel tråden, hämningslöst!
HäckHäxan skrev 2014-04-12 15:23:17 följande:
I min värld är det en hård bakdel, alltså som i jävligt hård! Snygg, absolut, klämvänlig, japp! En snygg jävla mansrumpa helt enkelt. Alltså har ni inte sett vilka rumpor folk som åker skridskor har??? Bägge könen då.
Jag åkte mycket skridskor som barn och upp i högre tonåren, min familj var ute på isen jämt under vintern när det låg isar som man kunde åka på vill säga. Idag är jag för feg, skulle aldrig våga bege mig ut på en is med mitt barn själv ( fan jag har blivit rädd för ungefär allt, riktigt feg, sanslös kontrast till mitt forna jag som inte var rädd för nått eller så var jag utan konsekvenstänkande må hända ) Men idag nej nej nej fan de är farligt och det där är farlig och det där också osv. Hur fan vågade min mamma ge sig ut på isar med fyra ungar??? Hur tusan vågade hon åka till hav och sjöar och släppa loss oss barn att ströva runt bäst vi behagade??? Nä jag är en töntig jävla kycklingmamma, så illa är det. Är jag med så kan hon få klättra i berg och träd och bada och kasta sig i hur fan hon vill, som hon gjorde när vi var på barnkalaset för ett tag sen, de hade ett rep hängande som man kunde svinga sig ut i över polen och hoppa ner från. Den älskade såklart mitt barn, som inte kan simma, som vägrare sån där rygg grej och bara skulle ha puffar och som dessutom var för kort för att bara sätta sig på repets knop utan fick ta sats och hoppa upp på den och svinga sig samtidigt
Så nu måste jag skryta lite, för jag vågade lämna mitt barn i sällskap av bara andra vuxna och gå ut och röka, ungen överlevde helt uppenbarligen.
OCH nej jag tappar väl aldrig den där röda jävla tråden asså, näääääääää! *suckar över mig själv*
Jag älskar rumpor, speciellt min sambos rumpa när han ä i kläd arbetsbyxor! Som han har på sig idag. Tror fan att jag måste lägga mig i sängen i fosterställning och gråta en stund över att jag har total sexstopp!
Jag är med en hönsmamma!