Inlägg från: Anonym (cem) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cem)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-04-12 15:23:17 följande:
    I min värld är det en hård bakdel, alltså som i jävligt hård! Snygg, absolut, klämvänlig, japp! En snygg jävla mansrumpa helt enkelt.

Alltså har ni inte sett vilka rumpor folk som åker skridskor har??? Bägge könen då.

Jag åkte mycket skridskor som barn och upp i högre tonåren, min familj var ute på isen jämt under vintern när det låg isar som man kunde åka på vill säga. Idag är jag för feg, skulle aldrig våga bege mig ut på en is med mitt barn själv ( fan jag har blivit rädd för ungefär allt, riktigt feg, sanslös kontrast till mitt forna jag som inte var rädd för nått eller så var jag utan konsekvenstänkande må hända )  Men idag nej nej nej fan de är farligt och det där är farlig och det där också osv. Hur fan vågade min mamma ge sig ut på isar med fyra ungar??? Hur tusan vågade hon åka till hav och sjöar och släppa loss oss barn att ströva runt bäst vi behagade??? Nä jag är en töntig jävla kycklingmamma, så illa är det. Är jag med så kan hon få klättra i berg och träd och bada och kasta sig i hur fan hon vill, som hon gjorde när vi var på barnkalaset för ett tag sen, de hade ett rep hängande som man kunde svinga sig ut i över polen och hoppa ner från. Den älskade såklart mitt barn, som inte kan simma, som vägrare sån där rygg grej och bara skulle ha puffar och som dessutom var för kort för att bara sätta sig på repets knop utan fick ta sats och hoppa upp på den och svinga sig samtidigt

Så nu måste jag skryta lite, för jag vågade lämna mitt barn i sällskap av bara andra vuxna och gå ut och röka, ungen överlevde helt uppenbarligen.

OCH nej jag tappar väl aldrig den där röda jävla tråden asså, näääääääää! *suckar över mig själv*

Jag älskar rumpor, speciellt min sambos rumpa när han ä i kläd arbetsbyxor! Som han har på sig idag. Tror fan att jag måste lägga mig i sängen i fosterställning och gråta en stund över att jag har total sexstopp!

Jag är med en hönsmamma!
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-04-12 17:03:17 följande:
    Åhh guuuud. Skriv inte sånt. Då kan jag få för mig att försöka adoptera en man som gillar att mecka, få oljiga händer och har en välformad bakdel man kan pussa på halva dagen

Hur länge har du sexstopp?? Fan vad jobbigt  

Tills allt är läkt i underlivet !
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-04-12 18:55:34 följande:
    Darn. Jag slapp ju allt sånt där, inte för det var nått att hurra för som nybliven singelmamma men ändå

Förra gången slapp jag med detta, men då hade jag ingen sexig sambo som gick hemma i arbetsbyxor.
  • Anonym (cem)

Proppmätt, övertrött och ledsen i själen! Tror att jag ska lägga mig i sängen och tycka synd om mig!

• Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-04-12 23:12:49 följande:
    Han får gå runt i burka eller nått!!!

Fan jag får nog skaffa ett andra barn själv, orka gå runt och sukta efter något man inte får Eller snittas igen  

Ska säga det tills han! Just nu går han i boxers och t-shirt, fast idag spelar det ingen roll för jag är deppig!
  • Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-12 22:36:01 följande:
    Kram, cem! *hjärta*

Kram!
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-12 22:38:31 följande:
    Ähhh...inte ledsen heller!
    Det räcker att jag tycker synd om dig, koncentrera dig du på något kul istället!

Ska försöka göra det men det är inte enkelt just nu.
  • Anonym (cem)
    Knall skrev 2014-04-13 10:56:06 följande:
    Och vi har inte hunnit gå på någon annan avdelning än....

Jag brukar ta källarvåningen först sen fastnar vid väskorna!
  • Anonym (cem)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-13 10:57:10 följande:
    Jag kan bara gissa varför, har mina aningar iaf...men man ska må bra så imorgon borde du besöka vårdcentralen.

Nu var jag dryg!

Jag är ledsen för att min dotter vill inte vara med mig och enligt henne är jag bara tjatig och dum. Sen har Lilleman ont i magen och jag kan inget göra! Känner mig så jäkla hjälplös!
  • Anonym (cem)
    Fjäril Vingad skrev 2014-04-13 11:45:43 följande:
    Cem: Har Lilleman kolik? Provat aniste? Både du och han kan dricka det; till honom ger du med sked.

Vissa blir hjälpta av akupunktur.

Sen finns det speciell magmassage man kan göra.

Ang dottern, försök ta nån stund med bara henne. Fika eller nåt. Om det funkar. Hon kanske är lite sovtid nu när Lilleman kommit till familjen?

Kram!

Tror inte riktigt att det är kolik, men ska testa aniste nu och massage får han redan. Och nu ska han även ta ett bad!

Detta med dottern har pågått ett tag nu. blivit mer nu när vi flytta ska försöka gå på bio eller något med henne nu i veckan.
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-13 11:56:09 följande:
    Nu var iaf jag ute och cyklade...hade fel dvs!

Har inget konkret att tillföra dig men skänker dig en tanke och säger......

Det löser sig ska du se!

Det gör det nog!

Tack för omtanken!
    Knall skrev 2014-04-13 12:02:58 följande:
    Vännen.. Hon är i den åldern och kanske är hon både glad och samtidigt lite svartsjuk på lillebror?

Om vi tar en tur på stan så kanske vi kan ta med bägge och så kan du och dottern göra lite fritt medan jag passar lilleman en stund?

*Hjärta*

Tack vännen! Vi få höras nästa vecka ang dejt!
  • Anonym (cem)
    HäckHäxan skrev 2014-04-13 15:51:04 följande:
    Men BAMSEKRAM 

*hjärta*
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!