Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Fjäril Vingad skrev 2014-03-23 22:01:17 följande:
    Att bo själv är överskattat, tycker jag.

Sen vill jag ifs inte bo med vem som, jag har lärt mig läxan... Men nån gång så ja, gärna sambo!
    Jag vill också hitta någon som står ut att bo med mig och jag med den, men ibland kan jag få ett sådant där rus av: fasen vad skönt det är att få göra precis vad jag vill och hur jag vill.

Har aldrig bott ihop med den där "vem som helst", så det vet jag inte hur det är, men kan tänka mig att det går en på nerverna jäkligt snabbt.
  • Anonym (okejdå)
    Knall skrev 2014-03-24 14:52:45 följande:
    Jag har sagt till mannen att om fanskapet gör henne illa så är det jag som slår ihjäl äcklet så att barnen har en förälder kvar.
    Men hon är tuff och stark, känner hon sig det minsta hotad så har hon en väska packad och kan dra..
    Han är väl för feg egentligen, men i.o.m att han super värre än en svamp så vet man ju aldrig..
    I natt krossade han en lampa för att hon vägrade ligga med honom...
    Men var hittade hon honom? Inte här väl? Obestämd

Tur att det han som är galen och inte hon. Det hade varit lite värre om mamman till barnen varit spritt språngande galen.

Hoppas hon blir av med honom snabbt och relativt smärtfritt. Lite som att riva av ett plåster.
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-24 18:43:53 följande:
    Jag bråkar inte. Jag bestämmer så kan de känna sig trygga med att inte behöva tänka på sånt.

Stort hus gemensamt umgänges/vardagsrum. Sen har ju alla eget rum och kan således ha egen tv där = mindre friktion.

Annars hållet jag med dig om att får vara själv och inga måsten. Men man kan leva utan måsten även in man är två, man tar sig dagar när man skiter i allt och bara är helt enkelt. Gällande att vara själv så handlar det väl mest om att man kan ha olika behov. Jag är gärna hemma själv eller intar sovrummet en hel dag och läser böcker i fred, min egentid.
    Jag är säker på att det står en hel hop med folk i kö och trånar efter att bli dina utvalda sambos, med trånande blickar och med glädje lägga alla beslut i dina händer. Tror tom att den värsta astmatikern skulle stå ut med bärsärkar-harar, glupska jättehundar och katter med sylvassa klor, bara de fick bo med Häckis.
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-25 12:05:20 följande:
    På riktigt? Då blir det fan våfflor till middag här?
    På riktigt! Kom på det nu och "middagen" är räddad.

På våffeldagen finns det inte en chans att jag tänker leva på misosoppa och två ägg. Våfflor med grädde och sylt får det bliDrömmer
  • Anonym (okejdå)
    Fjäril Vingad skrev 2014-03-25 12:11:23 följande:
    Men å! Jag har inget våffeljärn! *muttrar*
    Det får bli pannkakor!! :-P
    Köp ett! perfekt att göra toast i (menar att det finns fler användningsområden än just våfflor)
  • Anonym (okejdå)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-25 09:54:22 följande:
    Går det att lägga in embed code på familjeliv och isf hur gör man? Har utan resultat frenetiskt provat och sitter nu med gråten i halsen. Sex sex sex...
    Ja, det gör det. Du får fibbla lite till
  • Anonym (okejdå)
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-03-25 12:22:49 följande:
    Haha, tack!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Sitter på telefon...typ i röven, kan vara det som förhalar mina framgångar.
    Du skulle inte kunna ge en hint eller ska jag få smaka på all jävlighet jag brukar utsättsa andra för?Tungan ute
    Enklare att pilla med från datorn, men det får bli det senare alternativet för din del. {#emotions_dlg.flower}Jag ska hinna med så mycket nu. 

• Anonym (okejdå)
    Knall skrev 2014-03-25 19:52:10 följande:
    Ja!!! Jag blir vänsterhänt när jag äter!
    Ambidexter?
  • Anonym (okejdå)
    D W skrev 2014-03-25 20:03:09 följande:
    eller ambisinister
    Skrikandes nu avslöjade du mig ju!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!