• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-07-12 21:16:44 följande:
    Undrar hur många som kommer snoka där nu da? :-P
    Du antagligen
  • Brunhilde
    Brunhilde skrev 2014-07-12 21:40:32 följande:
    Och plötsligt slog det mig... Var ett tag sedan jag var ute. Stannar hemma istället...
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-07-14 23:32:59 följande:
    Låter underbart tycker jag. Jag håller på att välja böcker till mitt nästa matprojekt. Sa jag att jag är tokig i att laga mat? Solig

BTW, upptäkte att mina yankee candles är för evigt försvunna. Nu måste jag slösa 300 kr på nya ljus Gråter Det gör ont i plånboken.
    Jag som trodde Yankee candles var något snuskigt *besviken*
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-07-14 23:49:36 följande:
    Sorry, babe.... det bästa jag kan säga (i "ämnet") är att de har några sprit-dofter..... så man kan i alla fall bli lite full av att sniffa på dem.
    Låter inget vidare med bränd sprit. Lite kvalmigt bara med bränd vanilj, så passar nog på de där ljusen.
  • Brunhilde
    Monte skrev 2014-07-15 01:41:29 följande:

Jag är nu alldeles trött i min kuk här och bjuder alla trävliga här gånatt.

På eventuellt återseende.

Åh, nutte då- E den lille lite tlött Solig
  • Brunhilde
    Monte skrev 2014-07-15 01:48:06 följande:
    Alldeles utmattad är han, den lille parveln!
    HäckHäxan skrev 2014-07-15 01:44:48 följande:

hahahhahaha God natt. Sov gott. OCh var lite varsam med lilleman, allt detta är ju så nytt för honom och skavsår är oskönt eller nått.

Jag skall ta mina bokstavskombinationer och ta mig i säng, men först vissla in katter, rasta hund bla bla, skall bara fakking jävla Alfons först!

Jag har stoppat om mig själv i min egen generösa förhud och sover snart som en duktig pojke.

In med hunden och sussa på.
    Har hört att man alltid sover bäst nedbäddad i sin egen förhud
  • Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-07-15 15:33:45 följande:
    Precis. Bara det att många inte vet hur den luktar när den är ok. Så de känner inte skillnaden.
    Blandfärs är lite svårt att avgöra (tycker ofta det luktar skumt oavsett hur ny den är)
    Nötfärs är enklare att avgöra om den är ok eller inte.
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-07-15 15:56:57 följande:
    Rättar mig själv. Det är sveriges syrehöga gasblandning i köttfärspaketen som håller färsen röd, i norge har de en kvävegasblanding som gör att färsen håller längre men blir gråbrun.

Förvirrade köttfärsen med tonfisken Skäms Skyller på att jag inte sovit något vidare.
    Det visste jag inte. Trodde att det var syreoxidering i bägge fallen.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!