• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Aniiee skrev 2014-06-15 13:31:16 följande:
    =P Var tvungen att haffa och pussa på mina egna hundar. Som tur är så får det inte plats fler hundar här nu, annars hade väl grannrna ringt länsstyrelsen.......

Hur många har du? Ras/-er?

Jag är mer kattmänniska, men gillar hundar också. Uppväxt med bägge.

Mannen vill ha hund och det har jag sagt att vi kan skaffa så länge han är beredd på att ta det största ansvaret och fixar ett bättre staket runt trädgården..
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-06-15 13:32:04 följande:
    Kan välden vara alldeles alldeles stilla och inte snurra så förbenat så jag kan gå och äta frukost kanske?

Usch så jobbigt... Hoppas att det släpper snart!
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-06-15 18:02:20 följande:
    =)

Jag har en samojed, en sheltie och en blandras labbe/border/bearded/rhodesian. De ser ut som tripp, trapp, trull.. =P

Jag är uppväxt med hundar, min pappa var ledarhundstränare i sin "ungdom" och alla mina föräldrars vänner hade ledarhundar så det föll sig naturligt. Mamma ville ha katt, men jag var allergisk (är).

Mysigt!

Min mamma var hunduppfödare i många år, vi hade även katter, häst, kaniner, landsköldpadda och majsorm....
  • Knall
    Aniiee skrev 2014-06-15 18:15:23 följande:
    JAg låg alldeles stlla i ett mörkt rum i en timme, så släppte det 

Skönt!
  • Knall

Lämna mig själv på Ikea bara, gör det!

Skyll dig själv sedan när jag fyllt en kundvagn med saker, karljäkel...

Vilken överraskning han kommer få när han kommer sedan.. Muahahahaha!

• Knall

Börja åska någon gång då! Trycker något oerhört i skallen..

Gårdagens IKEA-shopping genererade i en ny bestickslåda och en ny knivlåda/ knivställ, 4 st kuddar (2 var till barnen), en stor glasvas/ ljuslykta, dekorationssten + sand, 2 st 3- pack blockljus, 2 st 100- pack teljus/värmeljus, 1 rulle kökslådematta (så inte saker glider omkring i lådorna)...

Jag har nu stått och arrangerat om i våra kökslådor samt fixat fina ljus-/ blomdekorationer i huset..

• Knall
    Brunhilde skrev 2014-06-17 18:03:13 följande:
    Nu har jag nog gjort något väldigt dumt. 

Har haft storstädning i avkommans rum (utan att fråga först). Arrangerat om i alla lådor och garderober, putsat och fejat.

Nu har jag helt plötsligt sjukt dåligt samvete.

Jag hade inte blivit glad om någon (inte ens en närstående rotat runt bland mina prylar. Oavsett hur mycket det än skulle behövas, om jag inte givit mitt samtycke först.

I vanliga fall brukar jag bara stänga dörren och tänka att avkommans rum är en sanitär olägenhet, men den här gången kunde jag inte förmå mig till att stänga dörren och låtsas som ingenting.

Känner att jag faktiskt har nafsat på avkommans rätt till ett privatliv, även om denne råkar bo hemma fortfarande.

Det var enklare förr när det funkade att kräva en städning av rummet innan det blev lördagsgodis 

Med tanke på att porren göms på datorn eller mobilen nuförtiden så är det väl inte så farligt?

Kan avkomman inte sköta det mest basala så får avkomman acceptera ett röj..

Här körs det med "Det som inte städas bort, trots otaliga tilsägelser, kastas eller dammsugs upp."
  • Knall
    Brunhilde skrev 2014-06-17 21:12:09 följande:
    Det är redan konstaterat att jag står för den mesta porrsurfen här

Hittade inget som inte jag gjort förut, men det är just det där med privat sfär som är grejen. Släpper det och går helt på linjen att sköter du inte din sfär får du ta att andra går in i den.

Haha! Som här då.. tills grabbben kommer i rätt ålder..

Jo, men lite så är det ju...
  • Knall

Go kväll i stugan!

Jag sitter på utedasset vid sommarstugan och är förbannad..

Förbannad på karln som sista dagarna utvecklat en väldigt irriterande vana av att INTE lyssna..

Så just nu står han, ungarna och deras mamma nere vid bryggan vid en ickefungerande gammal bil och ska fiska medan jag sitter här och gnisslar tänderna.

Glad jävla midsommarhelg på er!

• Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-06-21 21:17:43 följande:
    Grattis din karl har blivit en man!  

Du är kanske helt enkelt lite för tjatig och för mycket chef...

Eller så har han vax i öronen... värt att kolla upp innan du blir mer sur på stackarn!  

Eller så har han drabbats av "jag-kan-minsann-och-vet-minsann-allt"- sjukan..
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!