• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Brunhilde skrev 2014-07-23 13:34:40 följande:
    Jag trodde att det var ett krav för att öht få bli tandläkare innan man antogs till tandläkarhögskolan. Ett litet deltest som heter "Hur mycket sadist är du?" 

Svarar jag på det.....
    Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • Aniiee

Kexchokladen har smält.....

Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • Aniiee
    Anonym (man män ändå inte) skrev 2014-07-23 14:34:21 följande:
    Nr:5
    Då i alla fall.... 7 och 10 i den här tråden är kvinnor kan det nog bli ont om sympatiryggdunkningar...... Men du kan få en av mig. Ja, kvinnor är onda! Och män är onda! Och alla av arten homo är onda, och alla mammalier. Och alla reptiler, och alla.... Eh, fan. Alla eukaryoter är onda. There, I said it.....
  • Aniiee

9 AV 10..... ska det stå....

• Aniiee
    Monte skrev 2014-07-23 15:03:08 följande:

Hupp! Angelägen FL-samhällsinfo.

Om man blir utloggad från Äffäll och känner för att logga in igen via mobilen så hamnar man genast på en sida som visar i vilka trådar någon man följer skrivit senast.

Man får alltså en fin chans att extra-stalka sitt stalker-offer. Verkar dock bara vara en utvald sådan, eller den första man valde att förfölja, så det kanske känns lite tråkigt för övriga där.

Är det så? Även om den som man följer inte valt att "dela med följare"?
  • Aniiee
    Monte skrev 2014-07-23 15:17:52 följande:
    Donno.
    Monte skrev 2014-07-23 15:18:27 följande:
    Eller jo. Vederbörande har inte valt att dela.
    Och jag som tyckte att det redan låt som stalker-hjälp....

• Aniiee
    Brunhilde skrev 2014-07-23 15:23:54 följande:
    Lite trist att man inte kan välja vilka stalkers man vill ha. Det är bara att snällt vänta tills de inser att man är totalt ointressant.
    Tycker jag absolut. Jag vill inte bli stalkad av random drägg på FL. Förvisso har jag bara 10 stalkers, men jag har ingen aning om vilka  hälften är. Aldrig sett deras nick/avatarer förut.......

För övrigt vill jag inte bli stalkad alls, och minuten jag upptäcker att man kan ta bort/måste godkänna sina stalkers så rycker allihop.....
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Knall skrev 2014-07-23 15:52:22 följande:

Ligger på hotellrummet iförd en badrock som doftar blommor.. snart ska jag på min första behandling sedan är det 3 - rätters middag och efter det ska vi ockupera en av badtunnorna ett par timmar.. eventuellt spela schack med pjäser i min storlek...

LYX! Solig
    Key change, MOFO!
  • Aniiee
    Anonym (fold) skrev 2014-07-23 16:34:05 följande:

såå segt. hur mycket skräp är det på denna sajt eg. ?
    lyx?
    kontrar med lux Solig

Det är precis så mycket skräp som du vill att det ska vara.

Jag tycker att lux ska gå och lägga sig......
    Key change, MOFO!
  • Aniiee

Hur kommer det säg att så fort man säger: "Jag ska åka på kryssning" till någon så svarar vederbörande: "Åh, kan du köpa [insert valfri spritsort/parfym/godis] år mig då?" Och varför svara man själv alltid "Sure, why not?"

Har nu låååååång inköpslista.....

Key change, MOFO!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!