-
Ja, det är också otroligt trevligt förstås. Fast nu (eller igår) tänkte jag mest på att jag gillar när dylikt inte delas upp i tydliga faser s a s.Brunhilde skrev 2014-10-21 00:00:00 följande:Stängda dörrar förstår jag mig inte heller på, men ibland är man nöjd och ibland fortsätter det av bara farten och ibland blir det helt annorlunda... Det bästa är att ha en hel dag med små vätskepauser
-
Ja, men ja. Relaterar..Brunhilde skrev 2014-10-21 17:55:00 följande:
En helt annan form av ligga just nu. Samlar kraft för att ta mig upp ur soffjäveln.
-
Vi kan bära varandra? Jag kan tänka mig att släpas med.Brunhilde skrev 2014-10-21 17:57:24 följande:
BÄR MIG!!!
-
Jag läste först särbons ena mor och tänkte att ja, såklartFjäril Vingad skrev 2014-10-21 18:24:33 följande:
Jag ska få nåt ungerskt, tydligen. Lagat av ena särbons mor. Mums!
-
Det är väldigt mycket på B här. Brutalt. Behövande. Blytungt. Borta. Bland annat...DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-10-21 18:12:32 följande:
Blev att tänka på bära eller brista, sen bärfis...ta det lugnt iaf ni två....
-
Få se nu.. Året är 2014 och tonårsbarnens vänner gör sitt yttersta för att få följa och bli följda av sina vänners föräldrar på FB, snapchat och Instagram, medan föräldrarna värjer sig pga orent innehåll. Hrm. Vem anade detta för 20 år sen?
-
Nej.Brunhilde skrev 2014-10-22 00:03:50 följande:
Är det bara jag som stör mig på att fästa trådar står som olästa, även om man läst senaste inlägget.
-
Är det där en tråd alltså..?Brunhilde skrev 2014-10-22 07:13:23 följande:
Sömnbristen gör mig extra irriterad. Vad sägs om följande:
"Många kvinnor är tyvärr lite som barn fortfarande fast de kommit högt upp i åldrarna. Det gör att män inte vill vara seriösa med dem. Med det undrar jag vad du har för något med dig in i en eventuell relation. Har samlat på dig pengar under åren? Lagar du mat som en gudinna? Är du en sexuell dröm?"
Snälla säg att han driver med alla kvinnor på FL.
Lite nedslående annars (han är ju trots allt talesman för hela det manliga släktet)...
Sömnbrist, ja. Jag har vispat varm choklad i 20 minuter här och har alldeles nyss precis kommit så långt att jag fått på spisplattan. 5 minuter efter det fick jag av barnlåset på spisen med. Fantastiskt.
Men åter till din irritation där, förståeligt. Är det inte som med alla de där lycksökerskorna out there? Helt främmande för genuint samspel, svårt att se människan bakom plånboken osv? -
Åh, gud. Utan att på något vis förakta dessa människor eller se mig som förmer, så tycker jag det känns så otroligt sorgligt att så många tänker så. Att det räcker att vara snygg när man är ung, för att få någon, som att fokus är att ha en relation oavsett hur kompatibla man är. Sen lever de olyckliga ett halvt liv utan att förstå att de känner sig ensamma i tvåsamheten och osedda av varandra. Kul.Brunhilde skrev 2014-10-22 07:57:59 följande:
Gah, letat efter en viss hårolja i tio dyrbara minuter, att jag har fyra andra att välja på spelade mindre roll eftersom jag snöat in på att jag skulle ha just den idag...
Japp, det är en tråd eller ett inlägg:
www.familjeliv.se/forum/thread/74213490-aldern-skapar-problem-svart-att-traffa-nagon-for-ett-forhallande
Har olja, är det sådana däringa silikondroppar? -
Hårolja *
Min autocorrect var helt främmande för detta ord, märkligt nog