Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Sexnovellen skrev 2014-04-08 08:39:41 följande:
    Åja SAD, det var hett enda fram till gryningen ;)
    Jag gissar att du skrivit novellerna i bloggen du har som sidfot?

Nå jag läste just igenom alla iaf
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Sexnovellen skrev 2014-04-08 12:50:03 följande:
    Jajemen Häckhäxan, det kommer fler ;)
    Bra det Jag älskar att läsa.

Fast jag skriver själv också, i största hemlighet och rätt privat, men det är roligt.

Väntar dessutom på en kortstory skriven av en annan om mitt eget sexliv hahahhaha. Så kan de gå när man har författar vänner och råkar kläcka lite saker. Du häxan får jag skriva en story om detta? Ehh ja men gör du det
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    SAD skrev 2014-04-08 14:04:36 följande:
    Skit vad ont i huvudet jag har, och ungen som från att hon fick en självgående och skällande hund i julas varit rädd för den har börjat ÄLSKA den och har på den konstant!
    *tycker synd om mig själv*
    Lider med dig <3

Kan inte batteriet bara råka ta slut?? Drömmer

Det gjorde mitt barns i hennes keyboard, mycket märkligt och ica hade inte heller just den modellen av batterier. ( ja jag är stundvis en usel mamma) Har även lovat dyrt och heligt att utkräva hämnd på min bror om han får barn! Ett löfte jag ämnar hålla! Gärna något som låter i mängder och går på solenergi Demon
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    SAD skrev 2014-04-08 14:17:42 följande:
    Tack sötis <3

Haha ja den har man ju dragit till med men vi är väl inga usla mammor för det!

Onanerat något idag då? *tråden handlar ju faktiskt om sex *
    hahaha nä tror de där tillfällena jämnar ut sig med alla andra bra grejor *hoppas jag*

Nix ingen onani, bara läst sexnoveller och fluktat runt. Har mini hemma idag, vi kom hem så förbaskat sent igår att jag inte kunde med att ta upp henne så tidigt idag. Så hon fick vara hemma, är ju ingen skolplikt när man går i förskoleklass så det kändes ok.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    SAD skrev 2014-04-08 15:21:14 följande:
    Jag kan inte läsa sånt utan att bli pilsk! Haha!
    Ja då var det ju bättre att hon va hemma och fick sova ut, DET är en bra mamma <3
    Inte jag heller. Men nån gång får jag väl träna på självkontroll haha

Ja joo jag tycker väl också de är bättre att barnen får sova ut.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

På allvar jag är så trött på pojkar/ killar. Det är så jag undrar om det finns män eller om den arten dött ut. ????

Så nu har jag gnällt klart, tror jag o vart fall. Skall ägna mig åt att steka pannkakor eller mer övervaka sexåringen som steker pannkakor om sanningen skall fram.

• HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-08 17:33:11 följande:

De är rödlistade.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
    Som i farliga?? Är riktiga män farliga???

Får gå till lisseberg och försöka vinna en nalle eller nått istället. Känns som chansen är större än att hitta en man i vart fall och då har jag otur i spel!!
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-08 17:37:06 följande:
    De finns, men i begränsad upplaga...

Åh! Pannkakor!Hjärta
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
    Hmm inte där jag bor. Får flytta till Norrland eller nått hahahha
  • HäckHäxan
    J a d e d skrev 2014-04-08 17:38:06 följande:
    Snarare fridlysta väl? Trampar man på en så kommer det aldrig någon ny. Gråter
    Nå jag kan inte minnas att jag trampat på någon man. Om jag så hade så borde han absolut tuktat mig.

Nä men helt ärligt jag tror mer på att bygga människor och uppmuntra bra sidor än att trampa på folk. Ingen mår bra av att bli trampad på.
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-08 17:37:06 följande:
    De finns, men i begränsad upplaga...

Åh! Pannkakor!Hjärta
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!