• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Knall skrev 2014-07-06 12:33:51 följande:
    Och hur blir det med avkomman? Om man vill göra abort, trycker man på delete då?
    Beror kanske på hur långt det är gånget, men esc brukar nog räcka.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-07-06 13:26:55 följande:
    Ett fikon?
    Lite besviken där. Trodde åtminstone du skulle erbjuda en stadig pålkorv.
  • Brunhilde

Vad spännande liv folk har. Ramla in på ett bdsm-party, hur lyckas man med det? Får genast en bild av frodiga kvinnor med dallrande bakdelar och små män bakom.

• Brunhilde
    HäckHäxan skrev 2014-07-07 23:12:20 följande:
    Kan vi inte köra det verklighetstroget då? Så får jag också träna och kan impa på männen på nästa fest genom att vara stryktålig som fan smart väl!!!

String??? skojar du, string på min bakdel. ... Nä jag vill vara som på bilden. Kan du leva med det?
  • Brunhilde
    Brunhilde skrev 2014-07-07 23:17:28 följande:
    Det jag skulle skrivit i samband med HHs rumpbild var:
    På en riktigt präktig rumpa blir alla trosor string.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-07-08 10:43:53 följande:

Tänk vilka hätska diskussioner det kan bli om klisterlapparnas vara, eller icke vara, på finglas...

Jag är förvånad över att du fortfarande är förvånad. Du borde vara härdad vid det här laget och veta att det kan bli hätska debatter om precis vad som helst.

Var det inte en sjövild debatt om vilket recept som faktiskt var bäst i någon av matlagningstrådarna en gång.

Det är ju det som gör att FL är så roande läsning många gånger
  • Brunhilde
    lille Birger skrev 2014-07-08 21:14:26 följande:

Undrar om Aniiees tjej också är medlem på familjeliv. Drömmer

Varför undrar du det?

Själv undrar jag mest om vissa saker är på riktigt, och om det är det blir jag nog lite rädd.
  • Brunhilde
    ErnstHugo skrev 2014-07-08 21:59:36 följande:
    Berätta, berätta jag vill veta vad som är på riktigt
    Har ingen aning! Du får berätta för mig. Bara lite i den här delen av forumet som får mig att ta mig lite för pannan.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!