• Aniiee

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

lille Birger skrev 2014-07-21 00:41:10 följande:

Vad tycks om den här läckerbiten:

?
    Tungan ute

Inte många fel på den =P
    Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • Aniiee
    Monte skrev 2014-07-21 01:12:57 följande:

Det näst bästa med att inte sova är att man kan kolla på The vampire diaries hela natten.....

Tänk, vampire diaries har jag inte sett......
    Death is this brilliant slide, this high, fine music felt as pure vibration, this plunging float in wind and silence
  • Aniiee
    Monte skrev 2014-07-21 01:21:21 följande:
    You're missing out..... fantastisk tonårsdrama med en touch av lite mognad sådär, och så alla dessa karlar.....
    Jag vet.... Jag SKA! Vilket decennium som helst......
  • Aniiee
    ErnstHugo skrev 2014-07-21 01:48:52 följande:

M

Hmm inte jag heller

Kopplingen mellan den och sexighet är.........svårbegriplig
    Vet jag ingenting om, då jag inte sett Vampire Diaries......

Däremot fattar jag kopplingen sexighet och The Vain Lion....
  • Aniiee
    Smecker skrev 2014-07-21 01:58:24 följande:
    Hehe....
  • Aniiee

På tal om memes och vampyrer..... De här är fortfarande mina favoriter (både favorit-vampyrer och favorit-memes.....)

• Aniiee
    ErnstHugo skrev 2014-07-21 02:06:55 följande:
    Du lär mig nya begrepp varje gång jag tittar in här (googlade men fattade inget iaf)
    The Vain Lion?

That would be the blonde Monsieur de Lioncour......
  • Aniiee

Filmer på min shortlist! Tog en halv evighet att bli klar..... Nu ska jag bara göra en tråd under "film"....

• Aniiee
    Anonym (Fia) skrev 2014-07-21 03:16:06 följande:

Bara så det är klargjort, Vampire Diaries tittar man inte på för att det nödvändigtvis är så bra.. (eller jo till och från är den helt ok men varierar lite över tid) - det tittar man på för att dreggla lite över Ian. 
    Så vad för repliker han har som Damon är inte så himla viktigt.... Fast de mörkare linser han har där är ju trevliga...

Faktum är att han är nog den enda skådis/artist/etc. jag finner dreggelvärd, så då kan jag nog "unna" mig det tycker jag! :D

Får tillägga att "En Vampyrs Beskännelse" var en stor besvikelse från böckerna ansåg mitt tonårsjag när den kom ut. Tom Cruise som Lestat? nej tack!

Alla kan inte gilla allt =P Jag tycker att Cruise som Lestat är tre miljoner gånger bättre än Townsend som lestat, till exempel. Jag var inte så besviken på IWTV (knappt alls, faktiskt) som på QotD...... QotD har bara en bra sak: Forsaken.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!