Inlägg från: Fjäril Vingad |Visa alla inlägg
  • Fjäril Vingad

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Plastgran is the shiet! Inga jäkla småkryp in i min lägenhet om jag får bestämma!

• Fjäril Vingad

Gå i paraden i morgon, eller inte gå i paraden. Det är frågan för stunden... Får sova på det. Godnatt!

• Fjäril Vingad
    lille Birger skrev 2014-08-04 17:48:47 följande:

Såhär i värmen vill man ha en kall kvinnorumpa att svalka sig med. Drömmer

Hur får man rumpan kall i denna hetta?
  • Fjäril Vingad
    ErnstHugo skrev 2014-08-06 11:27:02 följande:
    Det låter som hämtat från Sagan om ringen. "Innan de nådde Mordor fick de vada i smegma"
    Ewwwwwww! Kräks
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-08-06 20:41:59 följande:
    Jag har gjort squats. Kom bara till 36 innan det började darra och gav upp vid 60. Jag som brukar kunna göra minst 120 Gråter Men appen jag testade var bra i alla fall Solig
    Key change, MOFO!
    Vad hjälper squats för? *novis*

Jag booooooorde börja träna....
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-08-06 20:57:10 följande:
    Lår och rumpa. Vaderna till viss del. Testa, ta en 100-challenge! Målet är att du ska kunna göra hundra på "en raka". 10x10 med 30-60 sekunders vila mellan varje sett, första dagen ska du bara göra 6+6+8+4 med 45 sek vila mellan varje, om jag minns rätt, och så frågar appen om det var för jobbig, lagom eller för lätt, så anpassar den sig. Jag har testat appen i en vecka nu (fyra dagar träning, 1 dag vila osv, precis som i mitt vanliga träningsprogram)
    Key change, MOFO!
    Vad heter appen?
  • Fjäril Vingad
    Aniiee skrev 2014-08-06 21:18:31 följande:
    Squats. Utvecklad av Rittr Labs, en gul symbol. Den fanns dock bara till android, såg jag nu.....
    Key change, MOFO!
    Attans!
  • Fjäril Vingad
    Brunhilde skrev 2014-08-07 12:03:42 följande:
    Kanske tur att den inte finns för ajfån. Jag drog hem appen och den verkar jättejobbig. Kanske fungerar om man bara låter den vara kvar ett tag. Jag menar det är ju tanken som räknas lixom då'rå smile9.gif

Finns ju roligare träningsformer...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!