Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

J a d e d skrev 2014-04-07 00:50:13 följande:
    *paniksomnar*
    Sussa gott. skall följa ditt exempel, skall bara rasta hund och mata djur och bla bl bla tar väl nån timme drygt! sen ner i sängen! Inbillar mig att axel/ nacken känns bättre Solig
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Schna skrev 2014-04-07 03:15:53 följande:

Det finns inga övningsprogram då? Har för mig jag hade en på cd-rom som jag körde. Tror dock att du har läshuvud nog att plöja boken som den är om du är riktigt motiverad. Jag gick på trafikskolan och betalade när jag kunde, minns jag. Det var inga problem då i alla fall.

Jag har en bekant med hundra ungar, hon kör limo! Det hade väl varit något till jättekaninen?

Finns det säkert =) Men sidan är bra. För sist så skrev jag ut resultatet och läste de delar jag inte hade full koll på i boken, gjorde proven där många gånger, finns även prov på enbart skyltar, också skitbra. testen på sidan ser ut precis som teoriprovet gör på riktigt. Varför plöja en hel bok när man redan kan mängder tycker jag, bättre att lägga tiden och energin på att läsa in det man inte kan eller är bra på, som för min del är totallast, maxvikt, tid/ datum parkering, räkna ut/ veta när fan bilen skall besiktigas ( menlös info enligt mig då man får hem papper på skiten ändå )

NU är ju alkohol delen en egen liten kurs, så var det inte när jag pluggade körkort 06. Köra bil kan jag, både vettigt och som en halv biltjuv. Har kört bil sen jag var 16 så det är det minsta problemet. Mitt problem är att inte få provpanik och få en blackout helt enkelt.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Joo och det finns en familj här som också kör limmo och har hundra ungar, en volvo 740 som är gjord till limmo

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-04-07 10:28:11 följande:
    Tips på god efterrättmottages tills på lördag! Ska helst vara enkelt att göra.
    *planerar middagsbjudningar för att slippa tänka på sex*
    Cjokladmousse/ parfait  Man kan ha den som bägge delar tycker jag gällande mitt recept då. Rätt enkelt. Med lite frukt / bär och en klick grädde till, om man har det som mousse då. Kan ju visserligen funka att ha bär till parfaiten också.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    HäckHäxan skrev 2014-04-07 10:32:16 följande:
    Chokladmousse/ parfait  Man kan ha den som bägge delar tycker jag gällande mitt recept då. Rätt enkelt. Med lite frukt / bär och en klick grädde till, om man har det som mousse då. Kan ju visserligen funka att ha bär till parfaiten också.
    Määh choklad va fan!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    gilmore skrev 2014-04-07 12:28:18 följande:
    Så sant kära du, så sant Skål
    Skål Amen på den liksom!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Måste bara informera alla om att jag just onanerat! Känns viktigt!

Det får mig osökt att tänka på mannen jag hade onani maraton med, undra vart han tog vägen? Drömmer

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-04-07 15:41:02 följande:
    Underbart Häxan!! smile2.gif

Men blir lite avis ändå...
    Make love, not war.
    Ja se var gott. Tänk vad vissa män kan inspirera till
  • HäckHäxan
    Knall skrev 2014-04-07 15:35:51 följande:
    Skryt! smile8.gif

Jag får väl passa på innan familjen kommer hem.. smile2.gif
    Gött var det. Skryter inte sprider fakta.
  • HäckHäxan
    MrMom skrev 2014-04-07 17:23:35 följande:
    Bara att gratulera till en skön stund Tungan uteSkrattande
    En får va som en blev när man inte blev som man skulle...kik namn : Jokke70
    Mm tack <3
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!