Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Jaha vad gör ni da?

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Schna skrev 2014-10-02 00:39:16 följande:
    Rensar min FB.. Demon
    Aha...det där jävla facebook!Tomte
    Ja jag har helt ställt mig utanför det där fenomenet, visst kul kanske att kolla på bilder som andra lägger upp...men vafan det finns ju google...miljarder med bilder att titta på Skål
    Brunhilde skrev 2014-10-02 00:42:27 följande:
    Ser på orange is the new black.
    Öhm...aha...aha.Skrattande

Blev att tänka på drickan Black Orange, det var lite äckelgod den...svart som synden men syrlig som satan med ett stänk av...

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-10-02 01:09:17 följande:

Nja, mer åt den där kultserien Kvinnofängelset, men med snyggare fångar.

Haha...va ruggugglorna i Kvinnofängelset var väl...snygga. Nej om fyra timmar så ska jag upp och joppa.

Sov gott...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-10-03 14:00:10 följande:

Mina-san, ohayo!

Lever vi?

Ja man rör ju på sig iaf!

Fingal Olsson:

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Fjäril Vingad skrev 2014-10-04 21:14:42 följande:

En vän på Fejjan hittar de mest knäppa bilder online...

*dog lite när jag såg denna*

Ser skön ut...undrar om man ligger bra?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-10-05 13:21:03 följande:

Är det bara jag som blir irriterad när en potentiell dejt skriver "Hihi" i en mening och att det är sjukt avtändande? 

Hihi...vadå vad menar du?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-10-05 13:30:20 följande:

*biter mig i tungan så jag inte säger nåt dumt*

Gör så...jag tänker då inte blåsa om du får ont. Bjuder man inte på annat än Cyberkladdkaka så ja då får man ha ont!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Är det bara jag som är på bra humör idag eller?

• DJÄVULENS HÖGRA HAND

Har så jävla segt näthemma där jag sitter, så citera är visst inte att tänka på.
    Men härligt att glädjen spirar i tråden!  

En fundering bara.
    Har jävligt stort hus och det trådlösa funkar verkligen under all kritik, kör med technicolor med ip telefon...ja något skräp från min leverantör. Är så satans svag signal så jag varit tvungen att brygga till en till trådlös så jag får lite längre räckvidd, detta är gjort enligt supporten då jag redan beklagade att inte den räckte en husets längd. Funderar på att köpa en repeater men är det bättre än om jag skulle dra en nätverkskabel och sätt en trådlös enhet i vardera ände på huset? Vad är egentligen bästa lösningen för att bibehålla optimalt prestanda och inget som bråkar med varandra?

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Pillare skrev 2014-10-05 18:35:34 följande:

www.tested.com/tech/web/454692-best-wi-fi-extender-if-youre-out-wired-options/

Köra med trådar och flera trådlösa router istället, kanske?

Ja det var ju i dom tankarna jag var lite faktiskt, dock vill man ju slippa mer kablar och hårdvara men det blir det ju i vilket fall...

Då är ju frågan om två trådlösa blir att bråka om vilken man ska vara ansluten till?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!