Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-09-28 23:43:09 följande:

Japp. *kram*

Hua...vad gör du? Nejdå kram på sig...eller blir det krampåse?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Brunhilde skrev 2014-09-28 23:52:00 följande:

Ja, typ ormgrop och alla har på sig grisskära onepieces.

Ormgrop passar dom som ålar sig och är på hugget. Jag ringlar vidare...
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-09-29 00:00:55 följande:

Skär sig icke alls !

Precis...lita på rosa!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-09-28 23:59:04 följande:

Kramas såklart

Hmmm krampåse, är det typ myspåse aka mysrestpåse eller alltså vad är en krampåse. typ som att ha en sackosäck i sängen och kramas med den i brist på annat? 

Ja krampåse är träd! Låter konstigt men det vet ju varenda kotte som har ordning på barret. Där av ordet trädkramare!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    taquine skrev 2014-09-29 00:12:11 följande:

Det har jag läst någonstans att träd ska vara helande om man mår skit, alltså dags att bege sig ut i skogen nu då , med pannlampa och onepiecen på

Du tänker precis rätt...stock får fruntimmer glada i grenen! Gäller bara att inte rota sig för mycket...är ju svårt att se all skog för alla träd väl där. Men du kanske lövit så du inte sågar idén vid att barka dig fast vid ett träd bara!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-09-29 00:26:08 följande:

Så, klar med listan för oktober  till filmklubben. Världshistoriens sämsta surfplatta på laddning (MÅSTE köpa en ny surfplatta) sedan kl 20 och har fortfarande bara 50% batteri (från typ 4%), så nu måste jag hitta på något att roa mig med i fyra timmar till, innan jag kan krypa ned i sängen och fixa oktber-serielistan, nästa veckas matlista, att-göra lista för imorgon, läsa lite yaoi och sedan sova.

Sigh.... Övningsspela lite Batman, kanske....

Har du bytt laddare nyligen eller så? Kan ju kanske var så att den ger för lite kräm. Ja eller så är batteriet påväg att gå i pension. "Borde" väl gå att byta.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-09-29 00:48:39 följande:

Alltså... laddaren är en gammal nokia-laddare, till en telefon  Så, nej, den ger inte ttillräckligt med kräm. Men sen så laddar den dessutom ur på mindre än en timme om man gör ingenting, skärmen är spräckt och jag har ständigt slut på minne (har en gammal denver-platta....)

Så helt klart dags att köpa ny. Får fortsätta samla på mig sony-prylar. Men jag får åtminstone personalrabatt på sony-prylar....

Aha...ja då är det spenderarbyxorna som gäller! Förövrigt så ger faktiskt enligt mitt tycke original-laddaren till min Z1 för lite, så kan faktiskt förstå lite av problematiken med faktiskt
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Nepp nu ni får ni en syl i vädret för nu ska herrn sova.

Godnatt och sov gott alla.

• DJÄVULENS HÖGRA HAND

Nepp nu ni får ni en syl i vädret för nu ska herrn sova.

Godnatt och sov gott alla.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!