Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Japp. *kram*
Japp. *kram*
Ja, typ ormgrop och alla har på sig grisskära onepieces.
Skär sig icke alls !
Kramas såklart
Hmmm krampåse, är det typ myspåse aka mysrestpåse eller alltså vad är en krampåse. typ som att ha en sackosäck i sängen och kramas med den i brist på annat?
Det har jag läst någonstans att träd ska vara helande om man mår skit, alltså dags att bege sig ut i skogen nu då , med pannlampa och onepiecen på
Så, klar med listan för oktober till filmklubben. Världshistoriens sämsta surfplatta på laddning (MÅSTE köpa en ny surfplatta) sedan kl 20 och har fortfarande bara 50% batteri (från typ 4%), så nu måste jag hitta på något att roa mig med i fyra timmar till, innan jag kan krypa ned i sängen och fixa oktber-serielistan, nästa veckas matlista, att-göra lista för imorgon, läsa lite yaoi och sedan sova.
Sigh.... Övningsspela lite Batman, kanske....
Alltså... laddaren är en gammal nokia-laddare, till en telefon Så, nej, den ger inte ttillräckligt med kräm. Men sen så laddar den dessutom ur på mindre än en timme om man gör ingenting, skärmen är spräckt och jag har ständigt slut på minne (har en gammal denver-platta....)
Så helt klart dags att köpa ny. Får fortsätta samla på mig sony-prylar. Men jag får åtminstone personalrabatt på sony-prylar....
Nepp nu ni får ni en syl i vädret för nu ska herrn sova.
Godnatt och sov gott alla.
Nepp nu ni får ni en syl i vädret för nu ska herrn sova.
Godnatt och sov gott alla.
Boktipset - Intro: