• gilmore

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (Grottis) skrev 2014-03-17 21:22:46 följande:
    Haha, trodde först att du hade bilder på dig där!Drömmer
    Lockande, håller faktiskt på att ge vika för det där erbjudandet.Flört
    Det finns bilder på mig där Oskyldig

• gilmore
    Maltemånsson skrev 2014-03-17 21:26:34 följande:
    Åh, det är ju det där tricket som kvinnor gör mot män (har jag hört...), ett spel som om det funkar gör att offret drabbas av kåtslag... Hemskt. Men ändå fick du ligga, du fik den lilla vinsten iaf - inte så illa.

Jaha, vad måste man göra för att förtjäna den gyllene länken....? Får man skicka något till dig och se om det hjälper? Eller är det inte där skon klämmer?
    Ja jag fick ligga lite iaf.

Tja jag vet inte riktigt, var trevlig och charmig så löser det sig kanske Solig
  • gilmore
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-17 21:32:10 följande:
    Haha, nu har du verkligen lyckats få mig på pottkanten...fan jag som brukar ha övertaget!
    Skrämmande och okänd mark detta...fan också!
    Hur ska man nu göra?FörvånadSolig
    Jag låter informationen sjunka in en stund så hoppas jag på att min inbox får lite action snart.. Solig

• gilmore
    Maltemånsson skrev 2014-03-17 21:43:39 följande:
    *fan hur är det nu man är trevlig och charmig* Så Gilmore....erm brukar du komma hit ofta(*det vet jag redan att du gör*)...äh...har du haft det en trevlig helg (*det vet jag också att hon hade eftersom hon fick ligga, även om det inte var med Mr Kåtblick*)? Äh fan....jag får försöka vara mig själv, göra så gott jag kan och inte forcera.

Det låter som en bra plan! :)
    Knall skrev 2014-03-17 22:55:23 följande:

Oh yeah, fortsätt med det. Min rumpa behöver lite uppmärksamhet :)
  • gilmore
    Anonym (Grottis) skrev 2014-03-18 03:04:14 följande:
    Haha...det är ganska nära...vem vet du kanske får ett meddelande om 5 minuter...eller kanske imorgon...vem vet!

Jag gillar inte när det inte finns någon siffra vid kuvertet.. Sluta teasa.
  • gilmore
    LostInTranslation skrev 2014-03-21 18:48:50 följande:
    Tror man måste köra appen, men har aldrig provat det själv. Förr gick det att göra det via deras vanliga webb men nu går det inte att komma in på den vanliga webbsidan med Iphone. Istället hamnar du på en meningslös mobil version av sajten.
    Då scrollar du längst ner till sidan och klickar på "Byt till standardsajten" Solig
  • gilmore
    LostInTranslation skrev 2014-03-21 20:52:43 följande:
    Är det sant! ÄR det möjligt. Måste prova....
    Jag skulle aldrig ljuga för dig Kyss

Än en gång räddar jag dagen! *flyger iväg*
  • gilmore
    LostInTranslation skrev 2014-03-21 21:20:53 följande:
    Nej det var ju en jättestor text dessutom. Den måste var ny... Kämpade som tusan med att tråckla mig in på standardsajten ett tag utan framgång. Skönt att veta att man kan lite på dig Gilmore. Skall verkligen se till att komma ihåg det!! Kyss
    Den har varit där väldigt länge. Men nu vet du det och jag har gjort livet så mycket enklare för dig Drömmer
    Och om du undrar så känner jag mig extra snäll idag så om du fortfarande vill ha bra tumblr tips så är det bara att säga till Solig
  • gilmore
    HäckHäxan skrev 2014-03-22 22:38:38 följande:
    Tack raraste du <3

Hade känts bättre om jag hade hittat mina shorts men men baddräkt är bättre än boxerkallsonger och linne som var de alternativ jag tänkte bada i om jag inte hittade den.

Ja tänk om man bara kunde stänga av ångest. Det hade vart super mitt spöke sitter ju i huvudet och har ju inte så mycket med hur jag ser ut att göra. Så jävla hemsk tycket jag ju inte att jag ser ut. Men de där med att vara naken med främlingar och många såna på en gång.

Var bättre förr när jag jobbade på badhuset här i byn som är stängt nu. Då hyrde jag det ofta på kvällstid och tände ljus längs hela bassängen och bara simmade och njöt. Lite vitt vin frukt och ost på det liksom underbart. Sen fick jag barn och bla bla bla.

När jag blir rik så skall jag har en inomhuspol, jazucci och en bastu PUNKT och då gillar jag inte att basta direkt men det är så gött för håret med bastu och inpackning några minuter
    Vi är så lika att det är sjukt! Det är som allt jag har att säga för jag känner igen mig i ungefär allt du skrivit.
    (Förutom det att du fick mysa runt i badhuset FUSK!)

Hjärta
  • gilmore

Heh förresten, vad gör jag denna lördag?

Jo jag kollar på live stream från ett akvarium med hajar. Jag har kollat på det i snart en timme..

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!