• Smecker

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (okejdå) skrev 2014-04-07 19:11:14 följande:
    Grottforskare?
    Det är jag i så fall lyckligt ovetande om.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Schna skrev 2014-04-07 19:23:51 följande:
    Aldrig vaknat upp med pannlampa?
    Ahrm.. uh.. umm.. not recently?
  • Smecker
    Schna skrev 2014-04-07 19:53:35 följande:
    Ok. För annars kan det ju vara ett tecken, tänkte jag. Drömmer
    Som en brinnande buske, ungefär?
  • Smecker
    Schna skrev 2014-04-07 20:06:26 följande:

Ja men exakt. Det hela är väldigt mystiskt.
    Mystiskt.. eller UVI? Obestämd
  • Smecker
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-07 20:29:36 följande:
    Eller så upptäcker man att det var mycket bättre när det var just bara en fantasi
    Näh.
  • Smecker
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 17:30:48 följande:
    På allvar jag är så trött på pojkar/ killar. Det är så jag undrar om det finns män eller om den arten dött ut. ????

Så nu har jag gnällt klart, tror jag o vart fall. Skall ägna mig åt att steka pannkakor eller mer övervaka sexåringen som steker pannkakor om sanningen skall fram.

De är rödlistade.
  • Smecker
    HäckHäxan skrev 2014-04-08 17:41:01 följande:
    Som i farliga?? Är riktiga män farliga???

Får gå till lisseberg och försöka vinna en nalle eller nått istället. Känns som chansen är större än att hitta en man i vart fall och då har jag otur i spel!!
    http://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%B6dlistning
  • Smecker
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 18:59:06 följande:
    Personligen tror jag alla levande möss föredrar att få ha sin päls kvar. Fittor kan folk få ha precis hur de vill, kan helt ärligt inte bry mig mindre.

Jag är dock tacksam för att du och jag inte är förälskade eller småkära i varandra, det hade tagit slut så jävla fort så det finns inte

Jag är både seriös och inte seriös. Om en man kräver att jag konstant är helrakad på mitt kön så är han dum i huvudet gissar jag eller sadist av något slag eller så kanske de två går hand i hand för allt vad jag vet. Men jag kommer kräva att han vaxar sina ben OCH han skall då vara en man som tränar på gym, nån sport ihop med andra män så han är tvungen att duscha ihop med andra män med sina vaxade ben, de får såklart inte ha stubb har de stubb så kommer jag inte på något vis ta på honom.

Vill poängtera att han skall inte raka benen, utan vaxa eller epilera dom, men eftersom män har lägre smärtgräns än kvinnor rent generellt så kan han välja alternativet vaxa på salong, det går fortare och gör mindre ont än det gör att epilera benen.

Jo och om det dessutom krävs att jag har rakade armhålor konstant, så kräver jag att mannen vaxar sitt bröst konstant, har han inget hår på bröstet så är jag helt säker på att jag kan finna på något annat KRAV jag tycker är likvärdigt, är ganska uppfinningsrik till min natur Solig

Ja jag menar varje ord, varenda jävla ord, inget jidder eller ironi, möjligen en gnutta sarkasm.

Har jag förresten nämnt att jag HATAR, verkligen HATAR, alla former av KRAV på hur andra skall och bör se ut? Tänkte ifall det nu gått någon förbi eller så Drömmer
    Glöm inte att han skall vaxa pungen med strips.
  • Smecker
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 19:05:43 följande:
    Det var ett av mina eventuella krav i brist på bröstbehåring. Som sagt jag har levande fantasi och en sjukligt sadistisk ådra eller mer en naturlig fallenhet för att tillfoga smärta, fysisk så väl som psykisk.

Måste dock poängtera att jag egentligen är en vänlig själ i grunden.
    Jaså? Nämen. Men eftersom du är så bra på att hålla låda, jag tänkte flytta snart.
  • Smecker
    HäckHäxan skrev 2014-04-09 19:24:28 följande:
    Hit??
    Möjligtvis under pistolhot. Eller nej, inte ens då.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!