• J  a d e d

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Nu har jag förgripit mig färdigt på denna tråden. Gönatt, älskade Schna. Hjärta

• J  a d e d
    Schna skrev 2014-04-07 00:38:00 följande:

Åh, mitt hjärta, jag ser på Damon nu. Avsnitt 22, säsong 1.
    Du inspirerar mig att kötta upp med Damon avsnitt 1, säsong 5 och sedan bara köra. Jag har liksom hållit på detta till rätt tillfälle. Bara vältra mig i honom.
    Du får inte ge upp denna serie innan du kommer till säsong 3 eller 4, enter Klaus. Tro mig !!!
    Schna skrev 2014-04-07 00:38:00 följande:

Jag blir bara kåt när jag ovulerar, du vet det. Hålla handen och se på Damon nu?
    Kyssas lite med.

• J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-07 00:44:40 följande:
    Jaaa Klaus  Hjärta Hjärta Hjärta Hjärta

Hittat nått fel ännu eller har du inte kollat idag?
    Jag tänkte börja vrål-kolla på nya säsongen inom väldigt kort, typ imorgon, så jag återkommer väl onsdag när jag sett alla avsnitt
  • J  a d e d
    HäckHäxan skrev 2014-04-07 00:48:20 följande:
    Hehe you do that!
    *paniksomnar*
  • J  a d e d
    Schna skrev 2014-04-07 03:00:00 följande:
    Jag tror dig Ska plöja igenom rubbet. Säsong två, avsnitt tre nu. Ingen vill ha Damon, han är helt överbliven stackarn.  

Du är så duktig, min älskling. Plöj, säger jag, plöj.

Jag kan offra mig på Damon där, låt gå liksom. MKEJ DÅ
  • J  a d e d
    Schna skrev 2014-04-07 14:12:48 följande:
    Så ädelt av dig  Känner mig sjukt duktig här, avsnitt 5 coming up!

Jag undersökte saken nogsamt igår och det visar sig om jag inte minns fel att Klaus tågar in redan i säsong tre, ja eller tidigt i fyran, så om du fortsätter så här duktigt och tålmodigt en ytterst kort stund till så kommer du snart att drabbas av akut ägglossning.
  • J  a d e d
    J a d e d skrev 2014-04-07 14:32:15 följande:
    Jag undersökte saken nogsamt igår och det visar sig om jag inte minns fel att Klaus tågar in redan i säsong tre, ja eller tidigt i fyran, så om du fortsätter så här duktigt och tålmodigt en ytterst kort stund till så kommer du snart att drabbas av akut ägglossning.

Ps. Ring mig då.
  • J  a d e d

SAD, du ska inte behöva gå runt småkåt. Hur kan jag hjälpa dig? Drömmer

• J  a d e d
    SAD skrev 2014-04-07 17:46:42 följande:
    Möta mig på ett hotellrum i Örebro? :-0
    Ikväll?
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!