Inlägg från: Anonym (okejdå) |Visa alla inlägg
  • Anonym (okejdå)

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

D W skrev 2014-03-23 02:42:55 följande:
    Jag gillar din smak både vad det gäller mat och musik. Sedan är det en hel del andra saker jag gillar med dig också men det får vi prata om en annan gång för nu måste jag sova

Sov gott alla Skål
    Åh, trevligt. Jag är smickrad. Skål

Sov gott.
  • Anonym (okejdå)
    Anton Chigurh skrev 2014-03-23 10:09:34 följande:
    Jag kommer förmodligen emigrera till Nordkorea. Senare under dagen.....
    Det är rätt många saker du måste tänka på innan din avresa. Nummer ett är att utlänningar inte får använda landets valuta. Det finns inga bankomater där och kort accepteras inte under några omständigheter. Mobiltelefon får inte tas med in i landet, utan den återfås igen vid avresa. Du får inte ens gå på promenad utan din tilldelade guide. Du blir anvisad var och vad du ska äta.

Tydligen finns det en mindre koloni av västerlänningar som emigrerat till Nordkorea och de har det aningens bättre än lokalbefolkningen. Kanske de har en lucka där.
  • Anonym (okejdå)
    Anton Chigurh skrev 2014-03-23 13:01:21 följande:
    Så länge jag har större kuk än den genomsnittlige nordkoreanska mannen så kan jag leva med dom downsets du nämner här. Ingen har sagt att det skall vara lätt å leva.....
    Ja, självklart är det det viktigaste. Ta med dig RK.
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-23 14:03:52 följande:
    glad jag med faktiskt och jag vågade dessutom lämna mitt barn i vattnet under uppsikt av andra, amen och halleluja på den liksom.

Min avkomma har dessutom svingat sig i ett rep över vattnet och kastat sig i därifrån utan hämningar och utan att vara simkunnig och hoppat och åkt kana. Galna barn hon måste ärvt den ådran från sin pappa, jag har ju min kvar
    Inget hemskt hände! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-23 14:46:24 följande:
    Nix zipp nada gött de! Bortsett från att jag blev kär i en sort matmuffin med riven morot, färskost och kardemumma i. Skall se om jag kan modifiera om den till lchf på något vis. Roligt bra mellanmål eller frukost.
    Är nog svårt att få den till lchf. Morot och mjöl, gissar att det inte blir riktigt samma känsla med en omelett med kardemumma och färskost Obestämd 
  • Anonym (okejdå)

Någon som sett "Diario de una ninfómana"? Såg den på TV igår och den lämnade mig med en bitter efter smak. Inte på grund av själva handlingen, utan mer av budskapet den lämnade. Den fick mig att undra om jag verkligen lever eller om jag bara sitter av min tid i väntan på något som kanske aldrig sker...

ExistensiellSöndag...

• Anonym (okejdå)
    Anonym (Celine Chigurh) skrev 2014-03-23 16:29:15 följande:
    Idag har du varit mer svamlig än vanligt ( och det vill inte säga liteFlört )
    Mer än lovligt svamlig faktiskt !!!. Fy på dig ! Det kan stå dig dyrt {#emotions_dlg.djavulsk}
    Du vet att jag älskar din kuk DrömmerHjärta.
    Det vet jag att du vet...men folk kan ju få för sig annat, som du skriver...Kyss

Eftersom jag gjort undantaget att lägga mig i denna tråd, skickar jag med en bild (Som ju kanske bättre passat i helkroppstråden, men ändå )

Puss
    Din Celine
    Wow, vilken snygg rumpa! Anton är sannerligen en lycklig man
  • Anonym (okejdå)
    HäckHäxan skrev 2014-03-23 18:14:44 följande:
    Verkar intressant. Får spana på den
    Existentiell-Söndag är officiellt över nu i mitt hem, tills nästa gång.

• Anonym (okejdå)
    Anonym (Celine Chigurh) skrev 2014-03-23 19:34:59 följande:
    Ja jag vet Glad... och tack ! Du är en fin man{#emotions_dlg.flower}

Nej snälla! Tänk inte så !Rynkar på näsanJag valde en fördelaktig bild. Man kan trolla mycket med vinklar och så. Jag har själv mina hang-ups angående min kropp. 
    Men tack i alla fall. Det var generöst och vänligt av dig Solig

Tack Glad.Fast jag vill inte komma någon annanstans med den Flört

Tack Glad... Jag är lycklig över Anton{#emotions_dlg.flower}

Tack härliga HäckHäxan Solig . Skön tråd du skapat förrestenGlad

Karln jaDrömmer....Du anar inte...
    Och tack så mycket fina Fjärilen{#emotions_dlg.flower}
    Åh tackGlad

Undrar om det bara är jag som gjort utfallsövningar idag Skäms
  • Anonym (okejdå)

Hm, har ni tänkt igenom det där med samboskap riktigt ordentligt?
    Ibland är det jäkligt skönt att ha huset för sig själv. Inte någon som bråkar om vilken film vi ska se, inga måsten öht.

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!