• shivas

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

*nymasserad och olivoljig*

• shivas
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-02 21:52:16 följande:
    Hann du först? Eller har du sådan där egen-masserare?
    Har en rätt så fantastisk karl här hemma. Han är speciellt fantastisk när det kommer till att få mig på andra tankar när jag har pms.
    Stackars man. Solig
  • shivas
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-02 22:15:42 följande:
    Där ser man. Hade en föreställning om att du var ung singelkvinna, mitt i karriären. Alldeles för upptagen av vänner och arbete för att ha tid att investera i ett seriöst förhållande
    Ja för karriär, vänner OCH seriöst förhållande kan man ju inte ha. Tungan ute
  • shivas
    Knall skrev 2014-04-02 22:19:34 följande:
    Bästa vänner! Har skitkul ihop!

Haha! Nä.. Hennes ex efter min man.. Eh, alltså.. Killen hon träffade efter att hon gjort slut med min man..
    Yeah vad nice! Älskar att höra sånt.

Haha uj vilken tur då att det inte var psycho mannen då norpade åt dig då. Ser dig smita förbi (yoink.. Thank you).
  • shivas
    Knall skrev 2014-04-02 22:27:32 följande:
    Näääää...
    Näpp! Du måste välja EN! 😲Demon
  • shivas
    Knall skrev 2014-04-03 07:38:20 följande:
    Vi har haft tur! Vi är lika knäppa alla tre, och två galna ungar på det med..

Haha! Visserligen undrade jag och svärfar lite över mannens mentala hälsa när han skulle hjälpa svärfar med sin nya iPad.. Tror det gick 50 sekunder innan första svordomarna började hagla.
    Fast det ska ju vara sunt att släppa ut sina aggressioner... har jag hört.... Kommer från pms-damen som behöver ta många långa djupa andetag dagligen just nu.
    Knall skrev 2014-04-03 07:39:01 följande:
    Precis.. Seså.. Vad blir det?
    Inte en chans att jag bara väljer en.  Solig
  • shivas
    Knall skrev 2014-04-03 11:31:51 följande:
    Ah! Mitt är precis över.. Och fan vilken PMS jag utvecklat sista året!
    "Tag betäckning!" Heter det här hemma när första symtomen visar sig..

Hehe!
    Haha! Du är inte ensam! Ungefär sista året här med som det har ökat. Borde finnas en stödgrupp för anhöriga.  
  • shivas
    Knall skrev 2014-04-03 16:33:17 följande:
    Den borde jag ha tejpad på ryggen just nu alltså. Fram behöver den inte vara för jag sprutar redan eld genom ögonen.
  • shivas
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-04 19:41:17 följande:
    Tindrar jag med...blinkar förbrilt tillbaka, ungefär som när man får skräp i ögat fast jag gör det av åtrå!Kyss
    En sann romantiker.
  • shivas
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-04 19:52:36 följande:
    Haha...vackra söta, ja du är söt söt sötare än sötast...shivas.Kyss
    Jag blinkar åt dig med...och ler..lite snett...typ som Sylvester Stallone!Skrattande
    Så.... söt alltså?

Jamen sexy man då med Stallone smile och allt.
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!