Sex och dravel tråden, hämningslöst!
What? SweeneyTodd? Jag vet vem det är men det är inte jag. Trodde du att det var jag? Really?
What? SweeneyTodd? Jag vet vem det är men det är inte jag. Trodde du att det var jag? Really?
Det är bara en av anledningarna till att jag gillar henne. Och jag har inte sagt något annat, eller hur? Well, vad tycker ni? Om att Smecker lade till mig som första person han följde, och ignorerade sedan mina två pm... Trevlig snubbe.
Nu har du återigen fått infon att jag bett dig TA BORT SKITEN, du först, sen avföljer jag dig och bjäbbded.
En annan sak, förklara för en oinvigd vad som är så himlastormande, fantastiskt roligt med det. Jag skriver till 99,9%inte anonymt, så där har du inget att hämta... Vari består det roliga? Är det att vara en uppblåst skit?
Jaha, ni pratar om helkropps... massage.
Och dessutom superfel då Anton är ett hett muskelpaket.
Var du ute efter Anton själv? Nu är det ju en till person som uppmärksammar ditt beteende, en som jag aldrig sett förut, det verkar ju innebära att det inte var första gången du skrev ett mobbarinlägg.
Detsamma!
Jag ber om ursäkt för att jag gaggat ovidkommande saker i tråden. (Jag känner ändå att jag "får" skriva i tråden eftersom jag var en av de första som höll den vid liv i början.) men ber som sagt om ursäkt för att ha kapat den en bra bit. Jag tycker _många_ av er som skriver i denna tråd är riktigt trevliga och goa människor, som jag gärna hade tagit en öl med. Ingen nämnd ingen glömd. Men ett par enstaka får verkligen mitt skinn att krypa som man säger... Jag tänker inte vara lättprovocerad något mera. Och taquine, jag tror du är reko innerst inne, men... Don't play that game, please? :( natti