Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Schna skrev 2014-04-06 02:55:20 följande:

Och 19! På två dagar!

*sätter blommor i vas*
    Stort fång med blommor!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    TheNarrator skrev 2014-04-06 03:09:32 följande:
    Du borde komma över och smaka på en riktigt välgjord lasange istället för att lyckas med det omöjliga...
    Tar på mig gummiskor och går över gatan, hamnade jag rätt?

Lasagne är gott =) När var den klar sa du?
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    läppar skrev 2014-04-06 03:09:03 följande:
    Javisst, fast jag gör det sällan. Ne, de e nåt visst me stämningen där
    som gör att den upp-o-ner-vända midsommarstången liksom vaknar till liv  Tungan ute

Truddelutten, gästerna, Pluras mage som ser ut att innehålla trillingar, utsikten över havet,
    maten som doftar genom rutan, gemytet - och tänk om folk fick till ett sådant gemyt
    även utan sponken..?..............(kommer aldrig o ske)

(visst?)

Kudden väntar.....natti natti.....just ja: såg dina bröst förut.....det var ett kuperat landskap du bjöd på -
    tackar för detta, du spralliga livliga roliga människa SkålSkål

Hmm låter mysigt när du beskriver det sådär. Fast för mig är mat ett nödvändigt ont som ser till att jag inte svimmar typ.

Skit också, gick in och raderade den jävla bilden, men det verkar inte funka, ser den ännu också. Jävla impulser!

Nå resten tar jag som en komplimang Kyss
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    TheNarrator skrev 2014-04-06 02:56:09 följande:
    Nej Nej, du misstolkade mig helt fel nu. Det är svårt att vara rak på sak så att andra lyssnar samtidigt som alla ska förstå vad man menar. Det är en konst som är svår att bemästra.
    Du menar att det finns något du inte bemästrar? *wow*

Själv kan jag tydligen konsten att massuppfitta saker fullkomligt
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (cem) skrev 2014-04-06 03:36:51 följande:

Jag åt med min jävla piller varje dag, och här är ligger jag nu och ammar en söt liten unge.
    Celibat är den bästa preventivmedeler för mig!
    Jag vet att mina fungerar klockrent och jag har vart testkanin för många sorter, men dessa är vad som fungerar ultimat på mig. Dock har jag blivit gravid alla tre gångerna jag inte ätit dom, första ägglossningen så smack gravid. Så jag äter, mitt alarm går varje morgon ifall jag skulle glömma. Men de är en vana numer att ta min tablett som ligger på fläkten varje morgon när jag går upp.

Blev anklagad för att ljuga om att jag åt p piller en gång av en man, för han hittade inga i mitt badrumsskåp. Sa åt honom att kolla på fläkten i köket istället och gärna ge fan i mitt badrumsskåp hädanefter!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 13:12:40 följande:
    Fattar inte grejen med varken vampyrer eller zombiesar. 
    Finns det någon film om slaget vid Teutoburgerskogen? Den hade jag kunnat tänka mig se isf Drömmer
    Tur man inte behöver fatta allt. Jag fattar inte hur folk kan tycka att Henning Mankells böcker är bra. För mig är det typ praktiska som dasspapper i skogen eller för att tända en brasa med
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

För mig är det viktigt att dela med mig av viktiga livshändelser till allmänheten...

Önskar alla en skön söndag!!!! Själv har jag fortfarande ONT from HELL!!!! Blev ingen jävla citodon, utan tiparol eller vad fan den nu hette på T iaf jag kan inte äta tiparol, mår bara illa och jag har fobi för att må illa, såå nej tack!
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Anonym (okejdå) skrev 2014-04-06 13:45:13 följande:
    Lite som 50 shades of gay då'rå
    Ja lite typ så.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Smecker skrev 2014-04-06 13:51:01 följande:
    I'm with you, sistah.

Ungefär så.

Incest?

Nä men allvarligt de suger getpung. Mammas gubbe gillar dom och jag var så puckad att jag försökte läsa en, tror det är den enda nackdelen jag hittat hos honom. Går la att leva med.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Fan blir så jävla förbannad. Om man tar bort bilder ur sin mapp forumsbilder så skall de försvinna ur trådarna, men den jävla funktionen verkar inte fungera för min del, bildjäveln finns inte i mappen, men den finns i tråden  

Vad göra?? Skall jag anmäla mitt eget inlägg eller vad fan??? Skrikandes

Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!