• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Karlfn skrev 2014-07-02 20:09:48 följande:
    Alltså, är det bara jag som tycker det är ganska trevligt att få bekräftat genom väggarna att människor har aktiva och glada sexliv? :)
    Beror helt på, inte så jättekul att lyssna på om det är så högljutt att man inte kan somna och redan är stressad över sömnbrist, ibland kan det vara lite komiskt och vissa gånger liten smula jobbigt om man fått ta saken i egna händer under ett tag.

Fast jag tror inte mina grannar har sex, har aldrig hört någon av dem Obestämd
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-07-02 20:40:15 följande:
    Haha, jag skämtar! Skulle aldrig få för mig att klaga via lappar faktiskt. Speciellt inte på sexljud.

Mer sex åt folket!
    Nähä
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-07-02 21:51:35 följande:
    Ojdå =P

Kanske dags att laga hålet, innan nallen blir stor och hoppar på grannens muffins?
    Det där lät nästan snuskigt
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-07-02 22:07:01 följande:
    Tänkte faktiskt samma sak när jag postade..... Skäms
    Naughty girl!
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-07-02 22:49:46 följande:

Ella är i farten igen. Hon är så naiv att jag börjar tro att hon är hjärntvättad. Kanske dags att kidnappa ungen och banka lite vett i henne.

Har hon barn???
  • Brunhilde
    Monte skrev 2014-07-02 22:54:05 följande:
    Ella Jamaica?

Hon har lite personliga problem, jag tror det är bäst att låt'na va. Du vill inte få en voodoo-docka tillverkad med ditt autentiska hår.
    tror det är helt gäng som sitter och tillverkar sådana. Säkert redan kört. När jag tänker efter har jag faktiskt haft lite ont i axlar och nacke på senaste tiden. 
  • Brunhilde
    Monte skrev 2014-07-02 22:59:26 följande:
    Ja själv har jag en svidande känsla i röven, nu faller allt på plats här.
    I analen. Det var riktigt nedrigt pinnat!
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-07-02 23:31:51 följande:
    Ja, den ella..... och jag vet, egentligen, att det bästa är att ignorera henne, men samtidigt så lever jag på hoppet att om någon tar debatten med henne så kommer hon någon gång kan komma ur det och växa upp

Voodoo funkar bara om man tror på det Solig
    Bara att sätta på filtret. Ingen idé att försöka argumentera.
    Monte skrev 2014-07-02 23:39:11 följande:
    Mjo men just hon är lite f ö r skadad av diverse gruvliga saker, så mottaglig för debatt är hon ju inte. Det är på en annan nivå än lite FL-korkad, det är tragiskt på riktigt.

Men det är bara min åsikt, någon kanske når fram trots allt men jag skulle inte tro det. Riktigt skadade människor tycker jag inte att man ska varken driva med (vilket sker varje gång med henne), eller försöka resonera med. Bara som en parentes där.
    Håller med, men ibland kan det vara svårt att avgöra vad som är vad.
  • Brunhilde
    Monte skrev 2014-07-03 00:04:36 följande:

[quote=73552731][quote-nick]Brunhilde skrev 2014-07-03 00:00:52 följande:[/quote-nick.Håller med, men ibland kan det vara svårt att avgöra vad som är vad.[/quote]

Ja verkligen. Tyvärr. Det är sällan jag blir särskilt beklämd av galenskapen här men ibland så...när det är på den nivån.

*går och lägger mig*

Lite som en annan känd Kvinnas trådar...

Sussa sött!
  • Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-07-03 00:08:52 följande:

Säg en färg (som inte är svart eller vitt) som ALLA passar i..... Jag behöver en färg till ett gäng consorts.....

Turkos
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!