Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Idag skall vi gå och rösta!
Följ hjärtats röst och lägg till lite förnuft om ni tvekar på vilket parti ni skall välja
Idag skall vi gå och rösta!
Följ hjärtats röst och lägg till lite förnuft om ni tvekar på vilket parti ni skall välja
Vilka I-landsproblem ni har. Med vänlig hälsning /Förtidsröstaren
Jag kan i alla fall meddela att jag röstat, och att jag bestämde mig när någon utanför skynket harklade efter att jag ockuperat platsen i 10 minuter.
På väg hem hände en ytterst märklig grej då en man i bil stod och väntade på att jag skulle köra ut, vilket jag inte gjorde eftersom han hade en bil snett bakom sig som skulle köra in och blockerade utfarten, och då det faktiskt fanns två lediga parkeringar mellan mig och nästa bil. Då körde han så näääära min bil det bara gick och parkerade alltså till höger om mig istället för till vänster om hans närmaste bil, och detta gjorde han hånleende mot mig? Wtf? Jag backade hur som helst ut utan några som helst problem och körde hem. Missade jag något eller mötte jag bara en gammal dryg gubbe igen?
Nämen, är det inte en liten puritan du här där som bild, Häckis?
Själv upptäckte jag i helgen att någon annan tydligen hade större behov av framdäcket på min cykel.
Jag är jävligt trött på att nysa, hosta, snörvla och slemma HATAR ATT VARA SJUK!
Skall önska mig en robot/ klon någonting är jag fyller 35 som kan ta hand om mig när jag är sjuk! Hade jag levt i en annan tid någon annanstans så hade jag moget övervägt att önska mig en enuck, slav, träl, vad som helst va fan. En dresserad Gorilla går bra, bara den kan koka te, puffa kuddar och se medlidande på mig. Kan till och med tänka mig att äga en väldresserad sverigedemokrat som tillfälligt utför sysslorna. Eller varför inte en välbyggd man i kilt med långt hår.............
*feber yrar*
Ja jag vet, usel människorsyn, bajs och blä och sånt får man inte skriva, jajja bajja! FEBER!!!!
På tal om helt annat så blev jag nyss mailad av ett par som sökte en tjej till, inte så ovanligt med trekanter, men dessa söker en flickvän och någon som vill leva och bo med dem längre fram om saker klickar. Tycker helt klart det verkar vara intressanta människor, hoppas de hittar vad de söker.
Ah, de här kanske har svaret...
Nu har jag skjutit upp så mycket att jag känner mig helt förlamad av allt jag måste göra, helst igår