• Knall

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-12 14:43:07 följande:
    Haha...ja skyll på andra du!

Haha...hepp inte adhd...men kanske är en reinkarnerad sportbil då då ligger på 300 km/h och 8 000 rpm konstant?

Ärligt jag är lite avs på din energi...och att du ska få täffa Knall

Alla vill träffa miiiiiig!

Oftast för att jag är mer galen än någon annan och då slipper folk själva känna sig märkliga..
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-12 14:48:14 följande:
    Can't wait!! Ska bli så kul!

Jaaaa!!
    Some cause happiness wherever they go; others whenever they go.
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-05-12 14:37:46 följande:
    Gah wunderbart.

Alltså barn har de mest fantastiska sätt att få en att känna ren lycka när man minst anar det något vi borde bejaka mer.

Idag älskar jag hela världen märkligt nog. Idag har jag tänkt på min döda kusin med lycka i själen. Sorgen finns alltid där bak. Men den styr inte på samma vis.

Tänk vad lyckligt förunnad jag var som fick växa upp med min kusin som en bror. Någon att slåss med, tävla med, skratta med och retas med. Någon som var så jävla olik mig på alla sätt och vis, som älskade mig exakt som jag var oavsett hur knäpp jag var. Som aldrig drog ner min sprudlande energi utan gled med på vägen trots hand egen mer sävliga person. Mannen som skrockade åt alla mina misstag och idéer. Mannen som fortsatte vara min vän som vuxen. Mannen som litade på mig fullt ut även i de stunder han tvivlade på alla andra. Vilken gåva. Allvarligt vilken jävla gåva. Så stor och ändå så självklar. Tänk vilken tråkig barndom jag hade haft utan honom. Resan mot vuxenvärlden vi delade var högst förvirrad men tokig och rolig och hård.

Det är en sak jag kommit underfund med min kusin är en av få som aldrig försökte platta till mig eller sätta mig på plats. Vi kunde vara oense i många frågor men han försökte aldrig det där inte en enda gång kan jag minnas att han försökte förminska mig. Och det vänner och fiender är rätt ovanlig i min värld.

Är man en naturkraft så stör det alltid någon

Ja, livet är så skört..

Man möter människor som påverkar ens liv både positivt och negativt.

Man får uppleva kärlek, kanske den inte alltid håller men den fanns där en gång.

Glädje, lycka, vänner, familj, födelse,

man får även uppleva sorg, separation, död och besvikelse.

Allt formar en som människa. Vissa erfarenheter hade man gärna vart utan, vissa får man lära sig utav så man kan växa.

Idag fick jag veta att en liten kämpe gick bort igår.

En liten hjälte som motbevisade alla, inklusive läkare och vården i stort, att trots smärtor, svårigheter och daglig kamp så överlevde han sin 3-årsdag fast han inte "borde" ha överlevt sitt första år ens..

Lille prins... Vila i frid...
  • Knall
    Anonym (cem) skrev 2014-05-12 16:57:43 följande:
    Tänkte förvarna dig att jag har en litensom kan spy på en.

Regnkappa? Poncho?
  • Knall
    HäckHäxan skrev 2014-05-15 01:14:21 följande:
    Vet inte om jag vågar fråga vad man gör med 60 dicks

Sausage fest?
  • Knall

Sitter och planerar trädgården.. Har plötsligt fått för mig att jag vill ha rosa blåregn i trädgården, men det verkar vara stört omöjligt att finna!

I övrigt ska jag spika ihop en pergola av överblivet byggmaterial, fixa redskapshållare av gamla lastpallar och börja gräva en damm..

Någon som vill joina?

Idag ska vi hämta ut våra nya glasögon! *Barnsligt glad*

Och imorgon ska jag leta skor... yeeey... *boooooooooring*

Förutom klematis, rosor, vildvin etc.. Vad för klängväxter är fint att ha i trädgården?

Har även tänkt att måla lite stenar i "glow-int-the-dark" färg och placera ut i trädgården... kan nog bli riktigt häftigt att se på kvällen/ natten sedan..

• Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-16 09:23:38 följande:
    Haha...tack!

Du fick mig precis att inse hur jävla härligt det är att inte ha en kvinna i huset när man ska klippa gräset...

Nejdå...skojar bara...låter som en bra plan det där, tycker att du kan visa hur det blev sen!

Pfft! Det är faktiskt jag som klipper gräset här hemma och mannen är lika galen han i att skapa, planera, plantera och bygga.. Värre än mig faktiskt. .

Han har planer på ett orangerie och större altan med badtunna, hemma- SPA i källaren och att höja huset samt bygga nytt garage..
  • Knall
    Anonym (cem) skrev 2014-05-16 10:03:05 följande:
    Jag har inte hunnit träffa dig i veckan 

Du har ju så många järn i elden så jag förstår det..

Imorgon ska jag jaga skor och sedan åka ut till diverse plantskolor och trädgårdsaffärer, men kanskw hinns det med en träff?
  • Knall
    Anonym (cem) skrev 2014-05-16 11:23:02 följande:
    Skickar dig sms senare!

• Knall

Jag älskar min långtida vännina från gymnasiet.. Virrigare människa får man leta efter...

Mobilen ringer.. Jag ser att det är hennes mobilnummer och svarar glatt; -Hej!

"Du måste hjälpa mig! Jag har slarvat bort min mobil! Kan du ringa den?!!"

Jag;..... *Hysteriskt skrattanfall*

Vännen; Va? Va? Vad är det?! Jag håller på att få pan.... Men helvete!!!!

Jag skrattade en bra stund bara för att sedan få ytterligare en grej att skratta åt..

Tjejen har känningar av pollen och problem med öronen. Pga detta har hon fått nässpray med kortison som hon ska ta morgon och kväll samt droppar till öronen morgon och kväll..

I morse försov hon sig och i sitt stressade, halvvakna tillstånd så försökte hon spraya örat med nässpray...

Jag garvade ganska ordentligt när hon stilla muttrade att hon "fan skulle stannat kvar i sängen i morse!!"

"Och inte kan jag hålla käft heller! Så när sambon kommer hem ikväll så lär jag ju berätta och då kommer jag bli ännu mer mobbad av honom!"

Det här är tjejen som glömmer att hon sitter på en cykel i full fart nerför en backe när hon kommer på att hon ska ringa ett samtal och tända en cigg samtidigt.. (Att hon inte slog ihjäl sig är ett mirakel..)

Och detta är tjejen som med full bricka på fiket går in i de självöppnande glasdörrarna som inte gick upp så snabbt som hon trodde...

Gud vad jag älskar henne! Vilka historier vi kommer dra på hennes bröllop om 2 månader!

• Knall
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-16 13:50:46 följande:
    Haha...stackars dig då!

Du kanske inte har dryga 3000 kvadrat att klippa...som jag!

Skulle dö om jag var tvungen att sicksacka mellan målade stenar och annat krafs!

Man kan ju placera det strategiskt så man slipper sick-sacka?

Köp en åkergräsklippare!
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!