Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

bastardized skrev 2014-04-06 01:10:11 följande:
    Funderar med på att lägga mig i soffan och spana in en film,,, men jag skulle vilja ha tips om något riktigt sevärt?
    OJ, jag är ju serie nörd. Är så rastlös att jag sällan kan sitta still i soffan och se en hel film själv, med sällskap går det, då är jag lugnare.

Vilken genre är du ute efter?

OCH hej förresten, underbart att se dig  
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-04-06 01:10:39 följande:
    Åh, ny serie? Vad handla sig om? Flört Jag funderar på om jag ska börja se säsong 3 av The Walking Dead...eller om det ska bli en film istället.
    Har spelat musik i timmar nu och nu börjar mina öron tröttna liteTungan ute
    Inte ny, säsong 4.  

www.imdb.com/title/tt1429449/

Jag gillar den, mycket tjejsex hahaha eller sex överlag faktiskt.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2014-04-06 01:13:10 följande:
    Jag är rätt dålig på film ärligt talat och kollar sällan men om jag skall nämna någon som verkligen har berört mig så är det- en oväntad vänskap, vacker och berör..
    Den franska ? www.imdb.com/title/tt1675434/

Om det inte är samma film, så är denna absolut jävligt bra. Älskar den.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2014-04-06 01:14:22 följande:

Jag är ju som du vet en mjukiskille ;)

Något som berör kanske ?

Detsamma!

Och du, kram!

Du är underbar helt enkelt Hjärta

Alltså filmer kan ju beröra på olika sätt. I spitt on your grave, det är en thriller, rätt brutal, men den berörde mig iag. För själva storyn och skälet till hennes handlingar är förståeliga. Hon gör vad jag önskar jag hade varit gammal nog att göra, men medan jag väntade på att bli vuxen så dog de jag ville gå på. Och den tredje lever och mår väl i gbg och är utbildad psykolog/ psykiatriker hur fan det nu gick till eller om han pluggar ännu, sjukt ä det. Men min hämnd är släppt, hittade vägar att gå vidare och bli fri ändå och jag är tacksam för det Solig Men ack så jag förstår tjejen i filmen.

Annars är memento bra, handlar om en man som inte har nått minne men försöker hitta sin frus mördare och hämnas.

Annars älskar jag boondock saint, alltså den är en av de bästa ever i min värld. 

Åh jag suger på att komma ihåg titlar. Med en sexåring hemma blir det ju en hel del tecknat / animerat. Jag är väl en av få som lipat till björnbröder gissar jag Tösen bara mamma gråter du, mmmm och torkade tårar med munkjackan hehe
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2014-04-06 01:16:59 följande:

Jo det är den jag menar. Så otroligt härlig berättelse och så vackert filmad. 

Något liknande som får en så där varm inombords är det jag söker. 

Gröna milen, värd att se flera gånger. Nyckeln till frihet. Stekta gröna tomater gillar jag annars, men hur den berör är ju en helt annan femma.

Har inte sett denna, men det finns en som handlar om en hund vars husse dör och hunden är vid hans grav. Kan bara inte minnas vad den heter, men de är flera som sagt att den är bra. Black swan skall också vara bra, men jag har inte fått sett den heller. Har mängder med filmer jag vill se men inget sällskap att se dom i så det blir aldrig av. Lite trist för jag tycker det är så mysigt att hänga med någon i soffan och glo på film. Men nåja är man singel så är man och alla kompisar har fullt upp med egna ungar och sånt där och de två jag brukade glo på film med som var barnlediga samma helg som jag har bägge flyttat till stan.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2014-04-06 01:29:37 följande:

Tack snälla!

Och jag tipsar om en film som heter Sim Nombre, se den!

www.moviezine.se/film/sin-nombre

Den verkar skitbra, måste låna ner den på datorn

Joo en krigares hjärt eller heter den en krigares själ den första. Iaf bra filmer tycker jag då.
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan

Driving miss Daisy är rätt säker på att den var bra.

Och Benjamin Button ( Brad Pitt ) Gillade att han lever livet baklänges.

Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-04-06 01:30:30 följande:
    Precis samma här. Var riktigt skeptisk innan jag skulle se filmen, men blev förvånad över hur bra jag tyckte att den var, den var inte seg någonstans. Brukar ha svårt för just franskan, men jag väntade mig inte att jag både skulle skratta gott OCH bli berörd på samma gång. 
    Det var jag med och jag hade ett helvete att hitta den med svensk text också, men fick tag på den med engelsk text så

Den är så underbar, jag blev varm i hela själen när jag såg den. Hjärta
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-04-06 01:27:52 följande:
    Annars kan jag tipsa om Harsh Times och Training Day. Inte så mjuka, men ack så bra!
    Good Will Hunting var också längesen man såg.
    En gammal favorit, som jag funderar på att se inatt är When a man loves a woman. 
    Good Will Hunting är bra. Training day vet jag att jag sett men minns inte vad den handlar om
    Canis meus id comedit
  • HäckHäxan
    bastardized skrev 2014-04-06 01:33:19 följande:
    Vi delar samma smak du och jag, nyckeln till frihet har jag sett en väldigt massa gånger och den berör verkligen. 
    Vissa filmer kan man se om och om igen, för de är vackra, de berör och man får lite kontakt med sin egen mänsklighet, hur sköra vi egentligen är när det kommer till kritan, men även hur starka människor kan vara.

Rain man eller om den heter ray man, iaf den är också bra. 

A beautiful mind gillar jag också.
    www.imdb.com/title/tt0268978/
    Canis meus id comedit
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!