Sex och dravel tråden, hämningslöst!
Hjälper frukost mot kukfixering?
Hjälper frukost mot kukfixering?
Jävla hundjävel! Idag vaknade man till sol och snö och kroppen ropade efter långpromenad. Fick på honom kopplet efter en svettig kamp och efter att ha övertygat honom om (?) att min pälsmössa med öronlappar (ryssmössa) inte är farlig kom vi ut. Det gick bra de första tio minuterna sedan totalvägrar han att röra sig. Han stod som fastfrusen och det gick inte att rubba honom. Det var rätt skämmigt att stå och locka och pocka när folk gick förbi och flinade. Jag gav upp och släppte kopplet, vände på klacken och började gå hemåt. Då kom han skuttandes, glad som en lärka. Nu sitter vi här och han verkar nöjd. Han är lat och bekväm och verkar inte begära mer av livet än att få äta, sova och leka med sin tygkanin. Vet inte om han är normal. Ska till sjukhuset och hälsa på hans husse om en stund. Hoppas att han inte hittar på nån jävulsskap medans jag är borta.
Ni har åtminstone dator
Jo, man får vara glad för det lilla. Höll på att sumpa det också iofs. Glöm inte att stänga av huvudströmbrytaren när ni monterar vägguttag barn!!
jag skulle inte överleva mer än 3 sekunder utan dator......
Jorå så att. Living on the edge. Ger lite spänning i tillvaron att sätta skruvmejseln i strömförande grunkor. Kanske ska skruva isär tvätt maskinen istället.
Åh, tackar gubben!
Förstår det! Akta lårbenshalsen bara.
Filmåret går mot sitt slut. Ska starta en tråd om det sen. Men någon kanske kan tycka till om vad som var bästa filmen 2014?
Inte sett någon av de, de ligger på listan över filmer som inte hunnits med. Men är inte Walter Mitty fusk? =P