Inlägg från: DJÄVULENS HÖGRA HAND |Visa alla inlägg
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

Anonym (Signe) skrev 2014-08-30 22:20:35 följande:

Jag vet inte om jag fattar vad den här tråden är till för men det blir nog bra, men det är någon som spelar värstbästa partymusiken i kvarteret och jag är ensam hemma och har ingen att dansa med. Vad hade ni gjort, vad hade ni gjort?

Ja vad vi gjort...jag och mina löss? Troligtvis inget...ungefär som nu. Mao fläskat lite på soffan...skrivit något meningsfullt inlägg här i tråden som nu. Ja bara varit vacker av mig som den eleganta individ jag är!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Anonym (Signe) skrev 2014-08-30 22:20:35 följande:

Jag vet inte om jag fattar vad den här tråden är till för men det blir nog bra, men det är någon som spelar värstbästa partymusiken i kvarteret och jag är ensam hemma och har ingen att dansa med. Vad hade ni gjort, vad hade ni gjort?

Ja vad vi gjort...jag och mina löss? Troligtvis inget...ungefär som nu. Mao fläskat lite på soffan...skrivit något meningsfullt inlägg här i tråden som nu. Ja bara varit vacker av mig som den eleganta individ jag är!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Aniiee skrev 2014-08-31 01:10:46 följande:

Låter lite som att datorn är uppgraderad från Vista till 7 (till 8), då kan det bli så där. Buggar. Men lägg upp en bild om du kan.

Ja bugg ja, undrar om det går att bugga till detta? open.spotify.com/track/1AxBsUAotTZJzHeIQfdOFK
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-08-31 20:52:44 följande:

Säg hej till Albert!

Hej! Har du tagit dig en jamare eller två? Eller på resande fot...kanske mot tas(s)manien...?
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-09-01 12:13:44 följande:

Jag får nästan söthets-overdose!

Då skulle du se mig! Men då hade vi nog fått skicka dig på avvänjning! "Lätt beroendeframkallande"
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-09-01 12:48:32 följande:

Alltså du bara skryter och skryter. Men några bevis för det hela finns inte!

Det är lite som att få ett stort paket och när man öppnar det så är det tomt... Vad hade du gjort med lådan?

Jag hade hoppat i och helt plötsligt hade vi ett paket och ett innehåll som stämde överens! Världens överraskning...liksom
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-09-01 13:21:29 följande:

Färgglatt papper, härliga snören i mängder och så du, joo jag kan se det framför mig. Tror det är en vacker syn om inte annat för jävla rolig, jag hade skrattat mig dubbelvikt i vart fall

Humor är visst väldigt bra när man ska charma damer! Sen blir det lite som dom där ryska dockorna som har en docka i sig osv...ja där står jag i paketet med paketet...ja mer snöre att dra i...fast som en tross.
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND
    Knall skrev 2014-09-01 13:40:48 följande:

Är du också liten och röd?

Ghaaaa...jävulen är väl grön va? Liten...du är något på spåret!
  • DJÄVULENS HÖGRA HAND

Att ingen FL-balle varit här än och skrivit.....

"ja jag spelar skinnflöjt vill ni se...mmmmmm"

• DJÄVULENS HÖGRA HAND
    HäckHäxan skrev 2014-09-01 22:17:16 följande:

De vågar inte, du är ju här och spelar bäst redan

Hö det var värst! Här är jag och försöker uppträda respektabelt och du tar sats som ingen annan och bara gapar efter mig...
Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!